וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם לא אמינים": המטפלת לשעבר תובעת את אוליביה ווילד וג'ייסון סודייקיס

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 11:51

ארבעה חודשים לאחר שנתנה ראיון בו פתחה על בני הזוג לשעבר ועל הפרידה המכוערת ביניהם, כעת המאבק של המטפלת עולה שלב, והיא מגישה נגדם תביעה על סיום העסקה שלא כדין. וואלה! סלבס סכסוך עבודה

אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס. GettyImages
מסתבכים. אוליביה ווילד וג'ייסון סודייקיס/GettyImages

נראה היה שהפרידה ומאבק הגירושים המכוער של אוליביה ווילד וג'ייסון סודייקיס מאחורינו, אבל כעת נפתח מאבק משפטי חדש, כשהמטפלת של ילדיהם של בני הזוג החליטה לתבוע אותם.

הנני לשעבר אריקה ג'נרו טוענת בתביעה שסודייקיס פיטר אותה לאחר שביקש ממנה לקחת חופשת מחלה של שלושה ימים, במהלכם היא התבקשה לשמור על שתיקה בכל הנוגע למה שקורה בבית משפחת ווילד-סודייקיס. ה"חופשה" שהיא התבקשה לקחת נבעה מהלחץ הגדול, המתח והחרדה אליהם היא הייתה נתונה לדבריה, לאחר שווילד עזבה את הבית מה שדרש מהנני המסורה להחליף את האם בגידול ילדיהם של הזוג.

בראיון לPage six ג'נרו סיפרה שהיא עזרה לילדים להחלים מבעיות ה"נטישה" שהם חוו מכך שאמא שלהם עזבה אותם ואת הבית: "הכל היה נהדר עד שאולביה עזבה את המשפחה, ואז פשוט הכל התפוצץ. הם לא אמינים. הם אמרו לי כמה אני חשובה למשפחה ופתאום הם מתנהגים כאילו שלא קרה. הלוואי שהם יכירו במה שהם עשו, זה כל מה שאי פעם רציתי מהם". בנוסף, היא טוענת שהיא לא מצליחה להשיג עבודה בטיפול בילדים בגלל שהזוג סירב לספק לה את המסמכים הדרושים לכך. השניים טרם הגיב לתביעה, אך מקורב אליהם אמר לpage six שג'נרו "מנסה להשיג פרסום וכסף".

וואלה! סלבס עבדה פעם בתפקיד נני, אבל פוטרה כי הייתה עסוקה בעיקר במקרר של בני הזוג ולא בילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully