וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה פאקינג לא מכבד": מותו של אהרון קרטר לא אוזכר בגראמי

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 9:12

הזמר שמת השנה בגיל 34 בלבד זכה להתעלמות בטקס פרסי הגראמי, שמקפיד לציין מוזיקאים שהלכו לעולמם: "זה היה אכזרי". וואלה! סלבס מתעלמת

ארון קרטר בהופעה, פברואר 2022. Gabe Ginsberg/Getty Images, GettyImages
לא אוזכר. ארון קרטר/GettyImages, Gabe Ginsberg/Getty Images

אחת מהמסורות הוותיקות בטקס הגראמי (ובטקסי פרסים בכלל), היא להנציח את אלו שהלכו לעולמם בשנה בה מתקיים הטקס. גם השנה נערך טקס הזיכרון המסורתי, אך שם אחד בולט במיוחד נעדר ממנו, והמעריצים זועמים.

שמו של ארון קרטר, זמר ואחיו הצעיר של ניק קרטר מלהקת "הבקסטריט בויז", לא הוזכר במהלך טקס הזיכרון המסורתי שנערך גם השנה במהלך טקס פרסי הגראמי, והרשת לא נשארה שקטה.

"למה לעזאזל ארון קרטר לא הוזכר בטקס הזיכרון של הגראמי? זה היה אכזרי", צייץ אחד המעריצים.
"אני בכנות לא מבין למה אהרון קרטר נשאר מחוץ לטקס הזיכרון. הוא שינה לחלוטין את תעשיית כוכבי הנוער הצעירים, שבר כל כך הרבה שיאים ובאמת סלל את הדרך לכל כך הרבה כוכבי פופ צעירים שבאו אחריו", הוסיף מגיב אחר. "היי גראמי, לכו להזדיין על כך שלא כללתם את אהרון קרטר בטקס הזיכרון. זה פאקינג לא מכבד".

ארון קרטר. אינסטגרם, צילום מסך
בטרם עת/צילום מסך, אינסטגרם

הזמר, שהיה בן 34 בלבד במותו, נמצא מת באמבטיה שבביתו בקליפורניה בנובמר האחרון. סיבת המוות הרשמית טרם נקבעה, אך משפחתו מאמינה כי הוא מת ממנת יתר של סמים.

קרטר הוציא את אלבומו הראשון בשנות ה-90, כשהיה בן תשע בלבד. האלבום זכה להצלחה יחסית, ואילו זה שהגיע בעקבותיו מכר מיליוני עותקים ברחבי העולם. אחיו הגדול ניק לקח את ארון תחת חסותו, וזה הופיע עם להקת הבקסטריט בויז שהייתה בשיא תהילתה.

למרבה הצער, האלבומים הבאים של קרטר הצעיר נכשלו, והוא התמכר לסמים. למעשה, הוא ניהל מאבק בהתמכרות עד יומו האחרון, ולאורך השנים אובחן כמתמודד עם בעיות נפשיות רבות, ביניהן סכיזופרניה, חרדה אקוטית, ריבוי זהויות והפרעה דו קוטבית.

  • עוד באותו נושא:
  • ארון קרטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully