וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השושלת מתרחבת: כוכבי "משחקי הכס" מצפים לילד שני

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 14:02

קיט הרינגטון ורוז לזלי, שגילמו נאהבים בסדרה הפופולרית ולקחו את הרומן גם לחיים האמיתיים, מצפים לילד משותף שני. וואלה! סלבס ממזרה

משחקי הכס רוז לזלי קית הרינגטון. GettyImages
בייבי און דה וואי! קיט הרינגון ורוז לזלי/GettyImages

המלך מהצפון קיט הרינגון (36) חשף במהלך ראיון אצל ג'ימי פאלון כי הוא ואשתו, השחקנית רוז לזלי (35), מצפים לילד נוסף, אח או אחות לבנם בן השנתיים.

הרינגטון, שלנצח יזכר כג'ון סנואו, התארח בתכנית הלילה של פאלון. במהלך הריאיון נשאל הכוכב על בנו הצעיר והוא סיפר כי "הוא עומד לקבל את שוק חייו, הוא הולך לקבל אח או אחות." והוסיף, "אני לא בטוח שהוא ממש הבין את זה עדיין. אנחנו מנסים להכין אותו לזה. אנחנו מצביעים על הבטן של רוז ואומרים "התינוק של אמא" והוא מצביע על הבטן שלו ואומר "התינוק שלי".

בהמשך הוא תיאר את ההבדלים בציפייה בין ילד ראשון לשני: "אני מבוהל. עם הילד הראשון זה כמו ללכת על עננים ולרקות בשדות חינניות במשך תשעה חודשים, אבל הפעם בדיקת המציאות מתקצרת הרבה יותר, אתה הופך למעשי ממש מהר".

בני הזוג הכירו על הסט של הסדרה המצליחה כשגילמו זוג אוהבים והחלו לצאת בשנת 2012. הם התארסו בשנת 2017 והתחתנו כשנה לאחר מכן כדת האלים הישנים והחדשים. בעבר נקשרו לא מעט שערוריות בשמו של השחקן, ביניהן שמועות על כך שהרינגטון בגד בלזלי ואושפוז במכון גמילה עקב התמכרות לסמים ואלכוהול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully