וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שהסדרה הסתיימה, כוכב "משחקי הכס" אושפז במכון גמילה

29.5.2019 / 9:36

עוד לפני שהחורף בדרמה הסופר מדוברת חלף, כוכב "משחקי הכס", קיט הרינגטון, אשפז את עצמו במכון גמילה יוקרתי - בגלל שימוש מופרז באלכוהול והמון לחץ. "הוא ניסה להתמודד עם פרידה מדמותו של ג'ון סנואו ומחשבות על העתיד", טענו מקורבים. וואלה! סלבס דרקאריס

טיזר עונה 8 של "משחקי הכס"/HBO

מתברר שגם אחרי סיום הדרמה הסופר מדוברת, "משחקי הכס", השפעותיה של הסדרה הפופולרית שבה נדמה שכולם צפו בין אם כדי לבקר או לחבק - מורגשות. לא רק הקהל, שמתווכח האם סיומה של העונה האחרונה לפני כשבוע היה מוצלח או לא, אלא גם על הכוכבים הראשיים שלה - בהם מי שגילם במשך שמונה עונות את דמותו של ג'ון סנואו, השחקן קיט הרינגטון.

מתברר שבמהלך שידור העונה האחרונה, הכוכב הבריטי שזכה לתהילת עולם בגלל דרמת הפנטזיה המצליחה, אושפז במכון גמילה סופר יוקרתי שסייע לו להתמודד עם התמכרות לאלכוהול ולחץ נפשי עצום - שחש ברגע שהעונה האחרונה עלתה לשידור. "קיט אושפז בסוד, בתמיכת אשתו רוז לזלי", סיפרו רכלנים בהוליווד, "לכן בחר במוסד יוקרתי שהשהות בו עולה כ-120,000 דולר לחודש".

רכלו על האשפוז של ג'ון סנואו באינסטגרם

קיט הרינגטון, משחקי הכס. GettyImages
טוב, גם ג'ון סנואו היה בסטרס ולא אושפז! קיט הרינגטון/GettyImages

דובר מטעמו של הכוכב בן ה-32, הגיב ביבשושיות וסיפר ש"קיט החליטה לנצל את הפסקה הזאת בלוח הזמנים שלו הזדמנות לבלות מעט זמן במרכז לבריאות הנפש, על מנת לטפל בבעיות אישיות". מעט זמן? כי על פי מקורבים, הרינגטון "הבין שזהו זה, מדובר בסוף הקריירה שלו. הוא חשב לעצמו מה הלאה, לכן אושפז לטיפול בעיקר בגלל לחץ ותשישות, מלבד שימוש מופרז באלכוהול".

האשפוז שלו, נעשה במכון באזור קונטיקט - כך שהרינגטון נצפה מבלה בעיירה מפעם לפעם, כשהוא מעביר שעות במכון כושר, רוכש בחנות טבע או בחנות ספרים מקומית. "הוא לא ידע איך להתמודד עם הפרידה שלו מהדמות של ג'ון סנואו", סיפרו יודעי דבר.

דלף לרשת

כוכב "משחקי הכס" צולם בעירום מלא על ידי אישה שאיתה בגד

לכתבה המלאה
קיט הרינגטון, משחקי הכס. GettyImages
בימים מחויכים יותר. הרינגטון/GettyImages

אחרי שגילה איך הסדרה מגיעה לסופה, קיט סיפר כי כשהבין את הסיום ומה דמותו עושה, היה "המום ומופתע מאוד מאירועים מסוימים... שפשפתי את העיניים. בכיתי". מצבו של הכוכב אולי מסביר למה במהלך שידור העונה האחרונה, הרינגטון התראיין והביע דעה חריפה על הביקורות כנגד הסדרה ויוצריה.

"על כל מבקר שמבזבז חצי שעה בשביל לכתוב על העונה ונותן את השיפוט שלו, אני חושב בראש שלי 'הם יכולים ללכת להזדיין'", אמר השחקן המפורסם, "כי אני יודע כמה עבודה הושקעה בהפקת הסדרה".


וואלה! סלבס זקוקה לטיפול בשל אכילת ג'חנון אחד, או שניים, או עשרה יותר מדי ביום שבת.

קיט הרינגטון, משחקי הכס. GettyImages
איפה הכוכהנת האדומה כשצריך אותה? קיט עם החבר'ה מ"משחקי הכס"/GettyImages
משחקי הכס. ספלאש
עם רעייתו התומכת שהכיר בסדרה, רוז לזלי/ספלאש
"משחקי הכס" עונה 7 פרק 7.
ככה זה נראה על המסך. הרינגטון עם אמיליה "קאליסי" קלארק
קיט הרינגטון. ספלאש
תרביץ להתמכרויות האלה! קיט הרינגטון/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully