וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש עסקים מוכר נעצר בנתב"ג בחשד לאונס, מעשה מגונה ואיומים

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 10:41

איש העסקים בן ה-46 נעצר עם הגעתו לנתב"ג, לאחר שמספר תלונות הוגשו נגדו. בעבר עמד במרכז תחקיר, במסגרתו ארבע נשים העידו כי נפגעו ממנו לכאורה מינית, נפשית ופיזית. וואלה! סלבס צדק צדק תרדוף

יהלומן ואיש עסקים. אביב חופי, ניר פקין
עצור/ניר פקין, אביב חופי

בלשי היחידה לפשיעה מרחבית עצרו הבוקר (ב') איש עסקים ויהלומן מוכר בנתב"ג. הוא נחשד בעבירות של אונס, מעשה מגונה ואיומים, לאחר שמספר נשים התלוננו נגדו במשטרה.

בקיץ האחרון איש העסקים בן ה-46 עמד במרכז תחקיר של חיים אתגר בתכנית "חשיפה", אז ארבע נשים העידו כי אור פגע בהן לכאורה מינית, פיזית ונפשית. מלכת היופי בדימוס וזוגתו לשעבר, הדוגמנית תהילה לוי, שסיפרה על מערכת היחסים והקשיים שליוו אותה.

מלכת היופי תהילה לוי וכלבתה הארלי שנחטפה 21.04.2022. באדיבות המצולמים
אמיצה. תהילה לוי/באדיבות המצולמים

קראו עוד:
אחרי פחות משנה של נישואים: דנית ובעלה במשבר
באושר ועושר: טל טלמון ולירן שטראובר התחתנו

"מהרגע שהבנתי מי האדם שמולו התנהלתי, הבטחתי לעצמי שאני עושה מעשה אחד אמיץ ושאני חייבת לשבור את קשר השתיקה. שאין מצב שאני ממשיכה לישון בלילה בידיעה ברורה שאני לא הראשונה והיחידה ובטח לא האחרונה שהאיש הזה פגע בה.

אני די בטוחה שגם יגיעו הטוקבקים שיגידו 'אבל היא הייתה בת הזוג שלו, איך הוא פגע בה מינית?'. זה המקום שלי לומר - אל תשפטו לעולם אף אחד. אתם לא יודעים מה היה טיב מערכת היחסים בינינו ואני גם לא מאחלת לאף אחת או אחד מכם/ן לעבור משהו דומה למה שאני עברתי. התווית "מערכת יחסים" לא מקנה לאף אדם שום זכות לנהוג בצורה שבה הוא נהג בי! וזיכרו - גם בעל/אישה, אבא/אימא, אח/ות, דוד/ה, בן/בת זוג, אקס/ית - יכולים לאנוס ולהטריד את הקרובים אליהם. הגוף שלנו הוא שלנו בלבד! אף אחד לא רכש אותנו! ומותר לנו להגיד לא".

  • עוד באותו נושא:
  • איש עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully