וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהילה לוי: "גם בן זוג יכול לאנוס ולהטריד"

עודכן לאחרונה: 1.8.2022 / 10:20

מלכת היופי לשעבר, שנחשפה באומץ בתחקיר נגד איש העסקים ישראל אור, כתבה באריכות על הקשיים שליוו אותה במהלך החשיפה האישית: "הגוף שלנו הוא שלנו בלבד. אף אחד לא רכש אותנו". אור: "מדובר בציד מכשפות". וואלה! סלבס גיבורה

חשיפה, חיים אתגר/צילום מסך: קשת 12

תחקיר "חשיפה" ששודר אמש (א') עסק באיש העסקים ישראל אור, שהופיע לא פעם במדורי הרכילות בעקבות מערכות יחסים שניהל עם כמה מהנשים המפורסמות ביותר במדינה. חיים אתגר הביא עדויות מארבע נשים שנפגעו מאור לכאורה, מינית, פיזית ונפשית, כאשר בראשן עומדת מלכת היופי ובת הזוג שלו לשעבר, תהילה לוי.

בסיום התכנית, כתבה לוי באריכות בחשבון האינסטגרם שלה על החודשים האחרונים: "תוך כדי שידור הכתבה, יושבת וכותבת את המילים האלו כדי לספר לכם שצפיתי בדיוק כמוכם לראשונה על המסך במסע שעברתי. מסע שמלווה בכל כך הרבה רגשות מעורבים, חלקם טובים יותר וחלקם טובים פחות, אבל הדומיננטי ביותר מביניהם הוא גאווה.

אני מתמלאת בגאווה כשאני מתסכלת על המסך וחושבת לעצמי שבעזרת השם כשיהיו לי ילדות, שילמדו מאמא שלהן ולא ישתקו. ישבתי שם בפנים גלויות ולמרות כל הקשיים והיו לא מעט, הצלחתי. הצלחתי להתגבר על הפחד, על האיומים, על כל הניסיונות שלו לעצור ממני להוציא את האמת לאור".

"שלושה חודשים שאני כאן עבור כל אחת ואחת מהנפגעות - להקשיב, לתמוך ולנסות להבין כל מקרה לגופו למרות שאני בעצמי נפגעת, ובעיקר להסביר שביחד - אנחנו לא לבד! אנחנו חזקות, אנחנו לא מונעות מפחד, אנחנו מחליטות על הגוף, על הנפש ועל החיים שלנו בעצמנו.

מהרגע שהבנתי מי האדם שמולו התנהלתי, הבטחתי לעצמי שאני עושה מעשה אחד אמיץ ושאני חייבת לשבור את קשר השתיקה. שאין מצב שאני ממשיכה לישון בלילה בידיעה ברורה שאני לא הראשונה והיחידה ובטח לא האחרונה שהאיש הזה פגע בה.

אני די בטוחה שגם יגיעו הטוקבקים שיגידו 'אבל היא הייתה בת הזוג שלו, איך הוא פגע בה מינית?'. זה המקום שלי לומר - אל תשפטו לעולם אף אחד. אתם לא יודעים מה היה טיב מערכת היחסים בינינו ואני גם לא מאחלת לאף אחת או אחד מכם/ן לעבור משהו דומה למה שאני עברתי. התווית "מערכת יחסים" לא מקנה לאף אדם שום זכות לנהוג בצורה שבה הוא נהג בי! וזיכרו - גם בעל/אישה, אבא/אימא, אח/ות, דוד/ה, בן/בת זוג, אקס/ית - יכולים לאנוס ולהטריד את הקרובים אליהם. הגוף שלנו הוא שלנו בלבד! אף אחד לא רכש אותנו! ומותר לנו להגיד לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ישראל אור. אינסטגרם, צילום מסך
ישראל אור/צילום מסך, אינסטגרם

אור עצמו פרסם תגובה בחשבון האינסטגרם שלו, אבל הספיק למחוק את החשבון כולו. "בימים האחרונים מבוצע נגדי מסע הכפשות שקרי שאין לו כל אחיזה במציאות. אין לי סיבה להסתיר או להסתתר, אני בטוח בחפותי ויש בידי ראיות מבוססות וחד משמעיות עבור כל אחת מ"המתפרסמות" כי מדובר בשקרים וציד מכשפות, לאור אהבה נכזבת, ניסיון סחיטה ובצע כסף.

בבדיקת פוליגרף שנערכה לי יצאתי דובר אמת בקשר לטענות השקריות. אני בטוח שהשמטרה, הגוף המוסמך והיחיד ולא "תכנית חשיפת רייטינג", תעשה את עבודתה נאמנה ותגיע לחקר האמת עם סילוק אותן "תלונות" ועם הגשת כתבי אישום נגד אותן "מתפרסמות" על מתן תלונה כוזבת נגדי.

חשוב לציין כי נשים אלה לא פעלו לבד ועל דעת עצמן, אלא שינו גרסאות והונדסו לאורך הדרך על מנת להתאים לתסריט השקרי והמכוון של המנחה והתכנית. כמובן שיוגשו מצידי תביעות דיבה/לשון הרע נגד התכנית, המנחה ו"המתפרסמות" במיליוני שקלים, שייתרמו עבור גברים שעוברים התעללות דומה ולא יכולים להילחם על חפותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully