וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר אלמליח: "אני מבינה למה ידוענים מפחדים להביע דעה פוליטית"

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 15:11

הדוגמנית כתבה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה והביעה דעה על הנעשה במדינה, דבר שגרר שורה של תגובות והודעות נאצה שקיבלה. איך היא מרגישה ומה דעתה על פרשת שי אביטל? וואלה! סלבס מתראיינת

שיר אלמליח/מערכת וואלה!

בסוף השבוע האחרון עשרות אלפי אנשים הגיעו לתל אביב, כדי להפגין נגד הממשלה והמהפכה המשפטית המתוכננת. שעות ספורות לפני האירוע. הדוגמנית שיר אלמליח פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, בו הביעה דעתה על המצב. בין היתר, כתבה: "בימים אלה שהאדמה בוערת ומבעבעת אני לא חושבת שצריך לשתוק.

קשה לי מאוד לראות את מי שאמור להוביל לכך מתנהל בכוחנות ומונע מאינטרסים אישיים כדי להשיג מטרות שלא בהכרח טובות לנו הציבור שחי כאן. קשה לי מול העיוורון למצוקות של משפחות שאינן יכולות לספק לילדיהן את הדברים הבסיסיים ביותר. קשה לי עם המחשבה שהדמוקרטיה מתאדה.
כולי תקווה שכל אדם יוכל להפגין את דעתו בלא חשש. כולי תקווה שנתאחד כולנו למטרות נעלות ולהובלת המדינה היקרה שלנו לימים טובים יותר".

אלא שלא כולם התחברו לדבריה של אלמליח, והיא החלה לקבל תגובות והודעות נאצה במהרה. בראיון שהעניקה לוואלה! סלבס, סיפרה הדוגמנית על התחושות שמלוות אותה מאז.

אירית רחמים. רפי דלויה,
למה לא ליד אור? אירית רחמים/רפי דלויה
אור לוזון. רפי דלויה,
למה לא ליד אירית? אור לוזון/רפי דלויה

קראו עוד:
מה קורה בין שיר אלמליח לגרוש שלה?
"מאוד נעים לה": בין קורה בין שיר אלמליח לגלעד שלמור?

"אם יש משהו שלמדתי, זה שלצערי ידוענים לא מפחדים סתם להביע דעות פוליטיות, למרות שלא הלכתי לשום כיוון. זה היה פוסט של אהבה הדדית, וזה יצא מפרופורציה. יש לי עור של פיל, זה המזל שלי, אבל היו תגובות והודעות קשות. אנשים הסיקו מסקנות לא קשורות למה שכתבתי. זה לא קשור לא לימין ולא לשמאל".

אלמליח, שהגיעה להשקה של Panta Rei בקניון עזריאלי, הגיבה גם למעצרו של שי אביטל ולהאשמות נגדו: "אני מאוד שמחה שנעשה פה איזשהו צדק. עכשיו נחכה ונראה שזה לא ייגמר בעבודות שירות". אז האם היא הגיעה להפגנה, ומה היא חושבת על הטרדות בתעשייה? צפו בראיון המלא!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully