וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניפגש בבית הדין: מה קורה בין שיר אלמליח לגרוש שלה?

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 13:45

מייקל זנזורי, הגרוש ואבי ילדיה של הדוגמנית ההורסת, הגיש לבית הדין הרבני בקשה לישוב סכסוך סביב בנם הבכור תוך העלאת טענות קשות כלפיה. וואלה! סלבס פרסום ראשון

שיר אלמליח, מייקל זנזורי. אינסטגרם, צילום מסך
הבטחנו זה לזו. שיר אלמליח ומייקל זנזורי/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש שעבר הדוגמנית שיר אלמליח ילדה את בנה השני גבריאל, אח קטן לרפאל. אבי הילדים הוא מייקל זנזורי, לו הייתה אלמליח נשואה כשנה וחצי עד דצמבר 2020, אז החליטו השניים להיפרד.

השניים החליטו להביא ילד נוסף יחד למרות הפרידה, וכאשר בישרה על ההריון כתבה הדוגמנית "אנחנו חברים, אנחנו מסתדרים והולכים אפילו לטיפול זוגי בשביל להיות ההורים המושלמים לרפאלי ובעזרת השם גם לאח/אחות שבדרך. החלטנו להביא ילד בהורות משותפת ממקום שלם שהוא רק שלנו". למרות המילים היפות, המציאות לא יכולה להיות רחוקה יותר.

בימים האחרונים, זנזורי הגיש בקשה לישוב סכסכוך בבית הדין הרבני, סביב עניין הקשור לילדיהם המשותפים. מקורבים סיפרו לוואלה! סלבס שהמשבר בין השניים התחיל מזמן וחילוקי הדעות קשורים, בין היתר, להסדרי הראיה שנקבעו ביניהם ולעובדה שזנזורי דורש שאלמליח תסיר את כל התמונות של בנם הבכור מהרשתות החברתיות.

מטעמה של עו"ד שרית פשלי המייצגת את הגב' שיר אלמליח נמסר: "שיר היא אם יחדנית עם תינוק בן כחודש ימים בלבד וקטין נוסף בן שנתיים, שנדהמה לגלות כי בעלה לשעבר ואב ילדיה בזמן כה רגיש הגיש בקשה קנטרנית לעניין פרסום הקטין רפאל ברשתות החברתיות, דבר אשר הוסדר זה מכבר בהסכם הגירושין. חשוב לציין כי שיר מעולם לא מנעה ממייקל קשר עם רפאל , טובת ילדיה היא לפני הכל עבורה וחבל שהאב לא נוהג אף הוא כך".

עוד בוואלה!

למכירה: דירתו של שי אביטל במגדל יוקרה ברמת גן

לכתבה המלאה

עורך הדין אסף בוטח המייצג את זנזורי מסר בתגובה: "יש להצטער על קיומו של האייטם הזה, אשר פוגע אך ורק בילדיהם של בני הזוג. מי שיודע על הפרשה הזאת הינם אך ורק גב' אלמליח, עורכת דינה, מרשי מיכאל ואנוכי. מפאת העובדה שלא קיבלת את האייטם ממני או ממרשי, יש להסיק כי מי שהעביר אליך אותו הינה הגב' אלמליח וזאת תוך כדי ניסיון נואל לקבל פרסום על חשבון ילדיה, פגיעה בפרטיותם ותוך כדי ניסיון להשחיר את פניו של מרשי.

לגופם של דברים הרי שאמנם פנה מרשי אל בית הדין הרבני בטענה כי גב' אלמליח משתמשת באחד מילדיהם של בני הזוג וזאת לצורך פרסומות, דבר אשר הינו בבחינת איסור חמור שביניהם ומהווה הפרה שלו. בידי מרשי תיעוד לכאורה לפעמיים לפחות בהן עשתה זאת הגב' אלמליח. ילדיו של מרשי אינם יכולים. ילדיו של מרשי אינם יכולים ואף לא יהיו מקור פרנסה בעבורה, מה גם שהדבר מהווה את ביזויו של בית הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully