וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי רומנו: "אנשים מתים פה על ימין ועל שמאל, ולא מקורונה"

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 9:55

אשת יחסי הציבור ציפי רומנו פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, והתייחסה לפרסומים לפיהם קיים סיכוי לקשר בין חיסוני הקורונה של חברת "פייזר" לבין שבץ מוחי. וואלה! סלבס מוזרקת

ציפי רומנו. אינסטגרם, צילום מסך
נו מה. ציפי רומנו/צילום מסך, אינסטגרם

מנהל המזון והתרופות האמריקני מסר אתמול (א') יחד עם המנהל לבקרת מחלות ומניעתן כי קיים סיכוי לקשר בין חיסוני הקורונה של חברת "פייזר" לבין שבץ מוחי אצל מבוגרים. ההודעה הגיעה גם אל אשת יחסי הציבור ציפי רומנו, שהחליטה להביע את דעתה על החיסון בעמוד האינסטגרם שלה, וזכתה לחיזוקים מכיוונים לא צפויים.

"מתחילים לדבר על זה בתקשורת? אז מה זה אומר, שעד עכשיו זה היה ספקולציות? שעד עכשיו דיברו על זה בקבוצות סגורות בטלגרם , בקבוצות סגורות של מתנגדי החיסונים בוואצאפ? מה זה אומר שיש כתבה בוואלה? מה זה אומר שיש כתבה באוויר? הגיע הזמן, אנשים מתים פה על ימים ועל שמאל ולא מקורונה.

אז זה בעצם דילול אוכלוסין? כמו שה"משוגעים" אמרו וחזו כשהכל התחיל? אני עדיין מנסה להבין איך זה יכול להיות שבשנת 2023 אתם מדברים על דמוקרטיה, על הזכות לחיות ללא גזענות, על אהבת חינם. איפה אנחנו ואיפה זה? אנחנו חיים במדינה שהזריקו לעם שלם חומרים רעילים ברשות הממשלה".

קראו עוד:
מסכות יוקרתיות, חוקים נוקשים: איך הסלבס מתמודדים עם הקורונה?
רגע לפני הכניסה: מתמודד "האח הגדול" נמצא חיובי לקורונה

רומנו המשיכה עם התיאוריות וכתבה: "זה רק דום לב של אלפי אנשים צעירים, זה רק אירוע מוחי של עשרות אלפי מבוגרים וזה רק מאות אלפי נשים שלא מצליחות להיכנס להריון, ועוד מאות אלפים שעברו לידה שקטה , ועוד מאות אלפי ילדים שחולים ולוקים פתאום במחלות שונות.

אז נכון, תמיד יש חולי ותמיד יהיו מתים, אבל לא ככה. לא אכפת לי, אני אגיד את האמת בתוך הפרצוף שלכם גם אם זה יעלה לי. הגיע הזמן שמישהו יגיד את האמת בכיכר העיר!".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נטלי דדון חתונה ירדן ויזל. ניר פקין
איך לא. נטלי דדון/ניר פקין

בין המגיבים הרבים לפוסט של רומנו הייתה גם נטלי דדון, שכתבה "אבל זה לא מספיק צהוב, ואם אמרנו משהו אנחנו מטורללים. תודה על הקול החשוב!". גם השחקנית יוליה פלוטקין הגיבה ואמרה "מזעזע, והכתובת הייתה על הקיר".

וואלה! סלבס התחילה לקבל זריקות להרזיה, אבל היא חושבת שזה פלסיבו כי היא רק משמינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully