וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת אחים? זהבה בן ואתי לוי עשו את זה קודם, והן לא לבד

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 15:51

בשבועות האחרונים צמד המילים "מלחמת אחים" עלו לכותרות, אבל יש כמה כוכבים שלקחו את זה במובן הכי מילולי והסתכסכו עם קרוביהם. וואלה! סלבס סמיכה ממים

בנות משפחת קרדשיאן מותחות חברים/אינסטגרם

הממשלה החדשה שקמה בישראל מאיימת על נשים, קהילת הלהט"ב, ערבים ומיעוטים אחרים שחוששים לגורלם. נראה שהקרע בין החברה החילונית לחרדית גובר, אבל וואלה! סלבס מעדיפה להדחיק את התרחישים הקיצוניים ולהתמקד בתכונות הטובות שלה, שכוללות בעיקר השחרות וחיבה לאיזוטריה.

לאורך השנים כוכבים רבים לקחו את המושג "מלחמת אחים" במובן המילולי ביותר, וסכסוכים משפחתיים עשו כותרות. אז מי השלימו, מי טינפו ומי עשה פורנו? כן, יש לנו גם כזה.

הכי טיפת מזל: זהבה בן ואתי לוי

זהבה בן, אתי לוי. ניר פקין
זהבה בן, אתי לוי/ניר פקין

אי אפשר לחשוב על סכסוך בין אחים בלי להיזכר בשנים הקשות שעברו על התאומות זהבה בן ואתי לוי. יריבות בין אחיות היא לא עניין נדיר, בטח כששתיהן בחרו בתחום עיסוק זהה.

לאורך השנים, מערכת היחסים בין השתיים ידעה עליות, מורדות ואמירות לא פשוטות זו על זה. בריאיונות שהעניקה בעבר, אמרה לוי שאחותה לא מעניינת אותה ושהיא לא מקנאה בה - אלא ההפך. עם הזמן השתיים הצליחו לגשר על הפערים ביניהן, ונכון לכתיבת שורות אלה הן מנהלות יחסים טובים. מצד שני, לכו תדעו איזה חתול שחור יצוץ מחר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אין דרך חזרה: הנסיך הארי והנסיך וויליאם

הנסיך הארי והנסיך וויליאם בטירת ווינדזור, 9 בספטמבר 2022. רויטרס
הנסיך הארי והנסיך וויליאם בטירת ווינדזור, 9 בספטמבר 2022/רויטרס

הסכסוך הכי טרי והכי מסוקר ברשימה מגיע דווקא מהמקום המאופק ביותר בעולם כולו: ארמון בקינגהאם. הנסיכים וויליאם והארי גדלו יחד בצל החוקים הנוקשים של המשפחה והמוות הטראגי של הנסיכה דיאנה, אבל בזמן שוויליאם יועד להיות יורש העצר, הארי מרד, חיפש את עצמו ומצא בארצות הברית, לשם עבר עם מייגן מרקל.

מערכת היחסים עם השחקנית הם אלה שיצרו את הסדקים הראשונים בקשר, ומוקדם יותר השבוע ספרו של הארי שפך אור על הרגעים האפלים ביותר שחלק עם אחיו. בין היתר, סיפר על ריבים בצרחות וקטטה אחת שהותירה בו חותם פיזי ונפשי. האם הם ישלימו? קשה לדעת, שכן כמויות הרפש שהארי שפך הסבו מבוכה רבה למשפחה, שחיה על תדמית מצוחצחת. נמשיך לעקוב באדיקות.

שני קטבים: שרית ועמיאל חדד

שרית חדד מיכל הקטנה יום הולדת 39. אור גפן,
שרית חדד מיכל הקטנה יום הולדת 39/אור גפן

בשנים האחרונות שרית חדד בנתה לעצמה משפחה קטנה ויפה עם בת הזוג תמר יהלומי והבנות נויה, שירה ואדל. לפני שכל אלה נכנסו לתמונה, חייה האישיים של חדד עשו כותרות מכיוון לא מאוד מחמיא.

עמיאל, אחיה של חדד, נהג לנהל אורח חיים סוער למדי שכלל אורגיות והפקת סרטי פורנו. השניים הסתכסכו לא פעם סביב הנושא, ולא דיברו במשך למעלה משנה. למרות כל המשקעים, לפני מספר שנים עמיאל הגיע להרים לאחותו בהופעה, כך שנראה שהם מצאו דרך לשלב את חייהם בלי קטטות.

לא יפה: אדל בספלוב ואחותה

אדל בספלוב חתונה שי מיקה. ניר פקין
אדל בספלוב חתונה שי מיקה/ניר פקין

אדל בספלוב אף פעם לא הייתה הבחורה הכי שקטה בביצה, וזו אחת הסיבות לפופולריות שלה. בראיון שהעניקה לתכנית "אנשים" לפני מספר שנים, סיפרה בספלוב על היחסים העכורים והנתק מאימא שלה.

מי שנחלצה להגנתה של האם היא אחותה של אדם, שכינתה אותה "פוסטמה" בפוסט שכתבה ברשתות החברתיות: "אימא גידלה אותה עד שהפוסטמה, סליחה על הביטוי, החליטה שהמשפחה של מאץ' חבר שלה שלא שם עליה יותר טובה מהמשפחה שגדלה בה". וול, אם ככה אחיות מדברות, אין שום דבר רע בלהיות ילד יחיד.

העלימו אותו: בנות משפחת קרדשיאן ורוב

רוב קרדשיאן, קים קרדשיאן. Frederick M. Brown, GettyImages
רוב קרדשיאן, קים קרדשיאן/GettyImages, Frederick M. Brown

אם עקבתם אחרי העונות הראשונות של הקרדשיאנ'ז, ודאי תזכרו שהאח רוב זכה ללא מעט זמן מסך, שלא לומר קווי עלילה שהבשילו לכדי ספין אוף. לאורך השנים הנוכחות שלו על המסך הצטמצמה לאפס. הוא הבריז מהחתונה של קים קרדשיאן וקניה ווסט, ניהל מערכת יחסים והביא לעולם ילדה עם בלאק צ'יינה, האקסית של האקס של אחותו קיילי, אושפז בבית חולים וטיפה ירד מהפסים.

בשנים האחרונות רוב נעלם: הפירמה המשפחתית מנהלת את עמוד האינסטגרם שלו, הוא לא מוזכר בתכנית אפילו בשמו. האם בנות המשפחה עוטפות אותו בצמר גפן מתוך דאגה? האם הן העלימו אותו כי הוא עושה להן בושות? האם ייתכן שכל התשובות נכונות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully