וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכין בגב: מתמודדי הישרדות יצאו נגד מאיה קיי

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 15:59

המשתתפים בתכנית הריאליטי המדוברת, שזומנו לשיחת נזיפה כיוון שלא שיתפו פעולה עם ההפקה, הפנו אצבע מאשימה כלפי המתמודדת והקולגה מאיה קיי. וואלה! סלבס פרסום ראשון

הישרדות. רשת 13, צילום מסך
כבר לא ברוח טובה. מאיה קיי וטל מורד/צילום מסך, רשת 13

מה אתם יודעים, בזמן שהפרקים של "הישרדות" מנסים ליצור מתח וספקות לגבי המשך דרכם של המתמודדים, מתברר שהדרמה האמיתית מתרחש בכלל מאחורי הקלעים של התכנית.

אתמול (ג') סיפרנו לכם שהמתמודדים זומנו לשיחת נזיפה על ידי חברת ההפקה. בין היתר, נטען נגדם שהם לא משתפים פעולה עם הפקת התכנית ולא מקדמים אותה.

בשיחה עם וואלה! סלבס סיפרו מקורבים שהשורדים לא קיבלו את הנאמר, והפנו אצבע מאשימה כלפי הדוגמנית מאיה קיי, שמשתתפת גם כן בתכנית ומנהלת מערכת יחסים עם השורד טל מורד, אותו הכירה על האי.

גל רובין. אינסטגרם, צילום מסך
יש תמונה, יש ביו/צילום מסך, אינסטגרם
מאיה קיי. אינסטגרם, צילום מסך
אין תמונה, אין ביו/צילום מסך, אינסטגרם

קראו עוד:
מאיה קיי: "הזוגיות שלנו לא באה בטוב לאנשים על האי"
כוכבי הישרדות נגד ההפקה: "כשלתם באחוזי הרייטינג"

על פי המקורבים, שאר המתמודדים אמרו שלמאיה יש את מספר העוקבים הגדול ביותר ברשתות החברתיות, כך שהיא צריכה לתת יד במאמץ המשותף להעלאת הרייטינג והבאזז סביב התכנית. עוד נטען כי בני הזוג לא טרחו להחליף את התמונות שלהם לצילומים הרשמיים של העונה, ולא כתבו בביו שהם לוקחים חלק בתכנית.

בזמן שהשיחה התקיימה, קיי לא נכחה בה כיוון ששהתה בצילומים עבור קמפיין חדש. עוד נודע לוואלה! סלבס כי המתמודדים צפויים לעבור בתחילת השבוע הבא בדיקות פוליגרף, כדי לבחון האם מישהו מהם מדליף ידיעות לאמצעי התקשורת השונים. הדלפות הן עניין שבשגרה בתכניות מסוג זה, אולם הפעם הרעש החל עוד לפני שהעונה התקדמה, וההפקה מוטרדת מהעניין.

טרם התקבלה תגובה ממעמרי יערי, המייצג את מאיה קיי.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully