וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 ישראליות ברשימת 100 הפנים היפות ביותר בעולם לשנת 2022

8.1.2023 / 13:00

לא פחות משלוש נשים ישראליות מככבות ברשימת 100 הפנים היפות ביותר של 2022 - אך זו מישהי אחרת (ומפתיעה) שהצליחה לזכות בתואר הנחשק. בגזרת הגברים הבחירה ברורה. וואלה! סלבס אכולת קנאה

אלה הישראליות (והמנצחת) ברשימת 100 הנשים הפיות בעולם/TC TC Candler

דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט הביסה את האליטה ההוליוודית (והישראלית) כשהוכתרה לפנים היפות ביותר של 2022.

על אף שמדובר בתואר די סובייקטיבי, יוצרי התוכן TC Candler ערכו גם השנה רשימה של 100 הפרצופים היפים ביותר בעולם - רשימה אותה הם מפרסמים מאז שנת 1990, מה שאומר שהם בחנו למעלה מ-12 מיליארד פרצופים עד כה. היא נחשבת לרשימה המוכרת והיוקרתית ביותר בעולם מסוגה ומככבות בה גם הישראליות גל גדות, עדן פינס ויעל שלביה, שאפילו זכתה במקום הראשון ב-2020.

השנה זו דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט, ג'סמין טוקס בת ה-31, שהוכתרה כבעלת "הפנים היפות ביותר של 2022" על ידי TC Candler ופאנל של מבקרים עצמאיים - וגברה על רבים מהפרצופים המובילים בהוליווד. ב-2015 טוקס הצטרפה לצוות המלאכיות של ויקטוריה'ס סיקרט ושנה לאחר מכן נבחרה ללבוש את חזיית הפנטזיה של המותג בשווי שלושה מיליון דולר - איתה הופיעה בתצוגת 2016 בפריז. טוקס הייתה הדוגמנית השחורה השלישית שלבשה את החזייה המפורסמת.

הפנים היפות ביותר בעולם לשנת 2022 - ג'סמין טוקס

ספק אם הכרתם לפני את הדוגמנית האמריקנית, שהחלה את הקריירה שלה בגיל 15, אך היא שם מוכר בתעשייה האופנה ויש לה יותר מ-6.6 מיליון עוקבים באינסטגרם בלבד (והמספר הולך לעלות עכשיו). זו הפעם השביעית של טוקס ברשימה - אך הפעם הראשונה שהיא לוקחת הביתה את ה"כתר".

ג'סמין טוקס, שהודיעה לאחרונה שהיא בהריון ראשון, גברה על כמה מהשמות המובילים בהוליווד. היא השאירה מאחור את כוכבת "וונדר וומן" והפרזנטורית שלנו בעולם, גל גדות, שמופיעה ברשימה כבר תשע שנים והגיעה למקום ה-12 השנה (עלייה מהמקום ה-15 בשנה שעברה). יעל שלביה הגיעה השנה למקום השביעי ברשימה) לעומת המקום השישי בשנה שעברה והראשון לפני שנתיים (ועדן פינס למקום ה-71 והמכובד (עם עלייה מכובדת מהמקום ה-97 בשנה שעברה, הפעם הראשונה שנכנסה לדירוג).

עוד על הישראליות היפות ביותר
עדן פינס: "אישה צריכה לעשות מה שבא לה בלי לדפוק חשבון"
האם גל גדות חשפה פטמות באירוע נוצץ?
יעל שלביה כובשת בלוק צנוע אך מהפנט לחתונת אחיה

גל גדות במקום ה-12

יעל שלביה במקום ה-7

עדן פינס במקום ה-71

השחקנית אנה דה ארמס, שגילמה לאחרונה את מרילין מונרו ב"בלונדינית", נכנסה למקום ה-27, בפעם התשיעית שלה ברשימה המכובדת. כוכבת "הארי פוטר", אמה ווטסון, דורגה במקום ה-65 בפעם ה-17 שלה ברשימה, בעוד כוכבת "משחקי הכס", אמיליה קלארק, הגיעה למקום ה-83 בפעם ה-12 ברשימה.

אנה דה ארמס במקום ה-27

אמה ווטסון במקום ה-65

אמיליה קלארק במקום ה-83:

גם אריאנה גרנדה מככבת (בפעם השביעית) ברשימה, כשזו הגיעה למקום ה-85. השחקנית מרגו רובי הגיעה למקום ה-96 וכוכבת "ונסדיי", ג'נה אורטגה, הגיעה למקום ה-97. ברשימה יש גם כמה כניסות חדשות כמו הזמרת דואה ליפה שהגיעה למקום ה-56 וכוכבת "אופוריה", סידני סוויני, שדורגה במקום ה-60.

לעשיריה הראשונה הגיעו בעיקר זמרות ודוגמניות אסייתיות - שאנחנו בספק ששמעתם עליהן.

אריאנה גרנדה במקום ה-85:

מרגו רובי במקום ה-96:

ג'נה אורטגה במקום ה-97:

הכניסות החדשות: דואה ליפה במקום ה-56:

סידני סוויני במקום ה-60:

בעשירייה הראשונה מככבות, בסדר יורד:

10. טזויו - זמרת טיוויאנית שגרה בדרום קוריאה

9. ננה - זמרת, שחקנית ודוגמנית דרום קוריאנית

8. מאי עומר - שחקנית מצריה

7. יעל שלביה

6. איוונה עלאווי - שחקנית ודוגמנית פיליפינית

5. סיטאלה - זמרת, רקדנית ודוגמנית מתאילנד

4. דאשה טארן - דוגמנית ואושיית רשת רוסיה-אוקראינית שגרה בדרום קוריאה

3. ליסה - זמרת ראפ תאילנדית שפעילה בדרום קוריאה

2. ננסי ג'ול מקדו'ני - זמרת, שחקנית ומגישה אמריקנית-קוריאנית

1. ג'סמין טוקס

ומה עם הגברים?

בגזרת הגברים יש לנו גיבור על מוביל ברשימה - שבהחלט מגיע לו התואר. לשחקן הבריטי הנרי קאוויל יש את הפנים היפות ביותר לשנת 2022 ברשימת הגברים של TC Candler.

למקום השני ברשימה הגיע כוכב להקת הבנים הקוריאנית סטריי קידס, היונג'ין. למקום השלישי כוכב "חולית", טימות'י שאלאמה. למקום הרביעי הגיע השחקן האוסטרלי כריס המסוורת' ולחמישי הזמר קיונג טו. "כריס אוונס הוא הגבר הסקסי של 2022, בעוד הנרי קאוויל הוא הפנים היפות ביותר של 2022. זו השנה שבה שני התארים הוענקו בצדק", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "סוף סוף הוא עשה את זה! זה רשמי: הנרי קאוויל הוא הפנים היפות ביותר של 2022. מזל טוב הנרי!".

הפנים היפות ביותר לשנת 2022 בגזרת הגברים: הנרי קאוויל

כריס המסוורת' במקום הרביעי והמכובד:

בהסבירו כיצד זה עובד, כתב TC Candler: "בניגוד לרוב דירוגי היופי השנתיים האחרים, רשימת 100 הפנים היפות ביותר אינה תחרות על פופולריות והיא בהחלט לא ספציפית למדינה אחת. הבחירה לא קשורה לסלבריטאי הכי לוהט או הכי מפורסם. מעבר לכך, הרשימה מנסה ליידע ולהרחיב את דעת הקהל - במקום לשקף אותה".

הוא הוסיף: "הרשימה מציגה פנים חדשות למדינות שבדרך כלל לא היו מגיעות אליהן. המבקרים העצמאיים מחפשים למרחקים, מקשיבים למיליונים רבים של הצעות שהוגשו על ידי הציבור במהלך העשורים האחרונים - ואז הם מרכיבים רשימה מייצגת של האידיאל המודרני של היופי העולמי. שלמות אסתטית היא רק אחד מהקריטריונים. חן, אלגנטיות, מקוריות, תעוזה, תשוקה, קלאס, איזון, שמחה, הבטחה, תקווה... כולם מגולמים בפנים יפות. אנחנו בוחרים רק 100 פרצופים מתוך כ-160,000 סלבריטאים (מה שמסתכם בפחות מ-0.001%). זו משימה שאי אפשר לנצח בה, מכיוון שאף אדם לא יסכים עם כל הבחירות שלנו".

זו רשימת הנשים המלאה:

ואלה הגברים:

הוא מסכם: "מעל 50 מדינות מיוצגות ברשימה השנתית. נראה שהמספר הזה עולה מדי שנה ככל שהשתתפות הציבור גדלה ומתרחבת. המגוון הזה תלוי במידה רבה בהצעות של הציבור, שמגיעות כמעט מכל פינה בעולם. כמובן, רשימות הן תמיד מאוד סובייקטיביות. אתם לא תסכימו עם חלק מהבחירות שלנו, אבל אולי תמצאו מועדף חדש. אנו מקווים שתיהנו מהרשימה".

וואלה! סלבס זכתה פעם בתואר "הפנים של הבניין" אבל אז הפסידה אותו בשל שערוריית האכלת חתולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully