וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס אוונס הוא הגבר הסקסי ביותר בעולם לשנת 2022

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 11:21

השחקן הרותח שגילם את "קפטן אמריקה" זכה בתואר הנכסף, וכיאה למעמד הסביר שהוא נבוך. מצד שני, אימא שלו מאוד גאה ובסוף זה מה שחשוב באמת. וואלה! סלבס שרירים

אחרי מערכת בחירות ארוכה ומסועפת, הגיע הזמן להכריז על הזוכה הגדול. לא, אנחנו לא מתכוונים לאיתמר בן גביר, אלא לשחקן הרותח כריס אוונס שקטף את תואר הגבר הסקסי ביותר לשנת 2022 של מגזין People.

הבחירה (המוצדקת, יש לומר) נחשפה הלילה (ב') בתכנית האירוח של סטיב קולבר ואוונס בן ה-41 ידע מי האישה שתתגאה בו יותר מכולן.

"אימא שלי תהיה כל כך שמחה. היא גאה בכל מה שאני עושה, אבל זה הישג שהיא ממש תוכל להתרברב לגביו. התואר הזה ישמח אותי מאוד כשאהיה קשיש ורופס". בניגוד לגברת אוונס, כריס הודה שהזכייה תהיה דווקא מקור ללעג מצד חבריו הקרובים.

כאשר נשאל מה כריס אוונס הצעיר היה חושב על התואר, השיב: "הוא היה נרגש. זה היה סולל לו את הדרך לשולחן של המקובלים, שולחן בו לא ישבתי". אוונס, שגילם את "קפטן אמריקה", נחשב לאחד השחקנים המצליחים והמבוקשים ביותר בהוליווד.

למרות המראה החיצוני והטייטל הלוהט, הוא עדיין רווק. אחרי מספר מערכות יחסים שניהל, ביניהן עם ג'סיקה ביל ולילי קולינס. ואם חשבתם שהוא יפה רק מבחוץ, וואלה! סלבס כאן כדי לספר לכם שהוא פעיל במספר ארגוני צדקה באופן קבוע, תומך בניסויים חד מיניים ואימץ את כלבו דוג'ר ממקלט לבעלי חיים.

וואלה! סלבס מוסרת לכריס שהיא עדיין רווקה, למקרה שהוא מחפשת גברת ים תיכונית עם השכלה יסודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully