וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבית בר זוהר: "ידעתי שאמצא את אהבת חיי מבלי להתפשר, נלחמתי עליה וזכיתי"

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 10:39

אשת העסקים ויוצאת הריאליטי הצליחה להסדיר נשימה אחרי הצעת הנישואים שקיבלה, וסיפרה לוואלה! סלבס על התחושות, ההפתעה והכי חשוב: המחיר של הטבעת שקיבלה. כל הפרטים אצלנו

אביבית בר זוהר/אינסטגרם

לאורך השנים, אביבית בר זוהר דיברה בפתיחות על הרצון שלה למצוא אביר על סוס לבן, להתחתן ולהקים משפחה. ראינו אותה מכירה גברים, ראינו אותה שבורת לב ואמש (ב') כולנו התרגשנו כשהיא השיבה בחיוב להצעת הנישואים של בן הזוג של קווין צרפתי.

כמו החברה הטובה שהיא, וואלה! סלבס הייתה חייבת לשמוע את כל פהרטים על האירוע המרגש שכלל כתובת אש, כנר, סוס לבן וסידורי פרחים. סולידי.

"התעוררנו בשבע בבוקר מהתרגשות, אני בחיים לא מתעוררת כל כך מוקדם בחופשות", סיפרה בר זוהר בשיחה עם וואלה! סלבס. "כולם חיכו להצעה הזו כמו בסרט "תפוס את הכלה" עם ג'וליה רוברטס, שכל הזמן היא היתה אמורה להתחתן וברחה. ככה היה אצלי ועכשיו זה באמת קורה. תמיד חלמתי שהגבר שלי יגיע על סוס לבן כמו באגדות, צחקו עלי שאני מדמיינת ובסוף זה הגיע".

קראו עוד:
התפילות השתלמו: אביבית בר זוהר התארסה!
אביבית בר זוהר נגד הפרודה של בן הזוג: "היא הכתה אותי"

אביבית בר זוהר. אינסטגרם, צילום מסך
מזל טוב חמודים! אביבית בר זוהר וקווין צרפתי/צילום מסך, אינסטגרם

עם יד על הלב, ציפית לזה אתמול?
"נשבעת שלא חשדתי. שאלתי אותו איזה לק לעשות והוא אמר לי שחור. אם היה מבקש לבן, בטוח הייתי חושדת. הוא השכיר וילה בגודל 600 מטר! הוא מטורף ואני אוהבת מטורפים".

בואי נדבר על מה שבאמת מעניין: הסלע על האצבע. תני קצת פרטים
"הטבעת מושלמת! האבן המרכזית היא 4.5 קראט ובצדדים יש יהלומים בצורת לב בגודל קראט בכל צד. היא עלתה באיזור ה-100 אלף דולר".

וואלה! סלבס מסתובבת גם כן עם סלע על האצבע. בזלת, מזכרת מטיול שנתי לרמת הגולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully