וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבית בר זוהר נגד הפרודה של בן הזוג: "היא פרצה לדירה והכתה אותי"

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 11:27

הכוכבת שמנהלת חשבון אינסטגרם סוער בו היא מלמדת את נשות ישראל איך להתנהג בעולם הדייטינג, מנהלת מערכת יחסים סודית בחודשיים האחרונים ומתכננת להפוך לאימא, אבל גם כאן יש לא מעט דרמות. וואלה! סלבס פרסום ראשון

אביבית בר זוהר קווין צרפתי. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
בהצלחה, חמודים! אביבית בר זוהר וקווין צרפתי/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

אביבית בר זוהר היא אחת הנשים המפורסמות ביותר במדינה ומערכות היחסים שניהלה לאורך השנים זכו לסיקור רב. כולנו חיכינו שהכוכבת תמצא את האחד שלה ואם לשפוט לפי ההתפתחויות האחרונות - יש סיכוי לא רע שזה קרה (טפו חמסה וכדומה). למרות שזה נראה מבטיח, גם כאן יש דרמה לא קטנה.

לאחרונה בר זוהר התארחה בתכנית "אופירה וברקו" וסיפרה על גבר מסתורי עמו היא מנהלת מערכת יחסים. השניים עובדים על הבאת ילד משותף לאוויר העולם, אולם זהותו של הבחור נשמרה בסוד - עד עכשיו.

יום הולדת איציק זוהר אביבית בר זוהר. אור גפן,
אמאל'ה!/אור גפן

הכירו את קווין צרפתי בן ה-38, בן הזוג של בר זוהר בחודשים האחרונים. מערכת היחסים של השניים ידעה לא מעט קשיים: צרפתי היה נשוי ואב לילדים, אולם עזב את אשתו לאחר שספג ממנה התעללות לכאורה. הוא הכיר את אביבית והשניים עברו לגור יחד, וכאשר האישה לשעבר גילתה זאת הדרמה עברה לפסים אלימים.

לפני כחודש, הגיעה האישה לביתם המשותף של בר זוהר וצרפתי, דפקה בדלת וכשאביבית פתחה, האישה נכנסה בכוח, היכתה אותה ומשכה בשיערה. האירוע נגמר כשמשטרה הגיעה למקום והוציאה צו הרחקה לאישה, שלא יכולה להתקרב לבני הזוג.

אביבית בר זוהר מסרה בתגובה: "הכרתי את קווין כשהוא היה מחוץ לביתו ועבר התעללות קשה מצד אישתו. ידוע לי שהיא מנסה ליצור קשר עם אנשי תקשורת כדי להעליל עליי ועליו דברי שקר, אך למזלנו הכל מתועד ומצולם. האישה הזו מקללת אותי מדי יום ומשפילה אותי. יש להם שני ילדים מהממים שצריכים לקבל אהבה ולא בית אלים. לעולם לא הייתי לוקחת גבר שנמצא בנישואים. לא חסרים גברים רווקים. אני שמחה ומאושרת שמצאנו אחד את השנייה".

וואלה! סלבס מאחלת לאביבית וקווין הצלחה ומציעה את המאורה בה היא חיה בתור דירת מסתור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully