וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של נוכל הטינדר חושפת את החבר החדש

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 10:38

קייט קונלין, שניהלה מערכת יחסים עם סיימון לבייב וסיפרה שגם היא נפלה קורבן לעוקץ שלו, חשפה בחשבון האינסטגרם שלה את התקופה הקשה שעברה וסיפרה על בן הזוג הנוכחי. וואלה! סלבס הלוואה

קטע מתוך "חשיפה - האישה שהפילה את נוכל הטינדר"/קשת 12

הדוגמנית קייט קונלין, שניהלה מערכת יחסים בת שנה וחצי עם נוכל הטינדר סיימון לבייב/שמעון חיות, חשפה את סיפורה בסרטו של חיים אתגר, שחלקו השני שודר אמש (ג'). לאחר השידור, פנתה קונלין לעוקביה באינסטגרם, וסיפרה על התקופה הקשה שעברה.

"אני מאוד שמחה שכל זה יצא. אפילו לא שמחה, זו אבן שירדה לי מהלב. זה יצא, וכולכם נחשפתם למשהו שהתברר להפך הגמור מהמציאות שהייתה. עברתי שנה קיצונית מחרידה. אימה זו מילה פשוטה לתאר את מה שקרה.

לשמור הכל בבטן כשכולם מאחלים לי מוות ואיומים, הבנקים קורעים לי את הטלפון על בסיס יומי עם שמונה שיחות לפחות, עליה קיצונית במשקל, אלרגיה קשה בפנים שהייתה חודש ימים. בכל בוקר קמתי עם נשירת שיער מטורפת וגם התוספות לא הסתירו את התופעה. השיער היה בכל הבית, באוטו, בכל מקום.
כדורים בבוקר להתעורר, כדורים ביום להיות רגועה, כדורים לפני השינה".

קראו עוד:
עם שומר ראש ומעריצות: "נוכל הטינדר" מבלה בתל אביב
קוראים לזה קארמה: "נוכל הטינדר" נפל קורבן להונאה ברשת

קייט קונלין. אינסטגרם,
קייט קונלין/אינסטגרם
קייט קונלין. אינסטגרם,
קייט קונלין/אינסטגרם

"כל זה רק כדי לא להרגיש את החרדה של ההלוואות והגועל כלפי הסיטואציה ועצמי. היו לי לא מעט מחשבות אובדניות. כי איך ממשיכים מפה? חצי עולם חושב שאת טיפשה והחצי השני חושב שאת נוכלת כמוהו".

למרבה השמחה, קונלין הצליחה לשקם את חייה באופן חלקי, וחשפה שהיא במערכת יחסים. "אני במקום אחר, חדש ובריא ובזוגיות כבר כמה חודשים. היא ההפך המוחלט ממה שהיה לי. הוא מרים אותי ברגעי משבר, בכיתי לו לילות שלמים, הוא הכיל את כל הדכאון כשאף אחד לא היה שם.

מעכשיו אין ולא יהיה יותר מקום לכדורים אפילו שהמצב רק בדרך להשתפר. אין מקום לדעות של אנשים, כי תמיד יהיה מה להגיד. אני סיפרתי את הצד שלי ואיך הדברים היו באמת. עשיתי ואעשה הכל כדי שהתופעה הזאת לא תחזור על עצמה ושאף אחת לא תהיה במקומי. מפה אני עולה ונושמת רק אויר צח! כי אני קייט קונלין , וכל אחת מאתנו הגרסה הכי חזקה של עצמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קייט קונלין. אינסטגרם, צילום מסך
מי שילם על הבלונים?/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית המשיכה בסטורי, וחשפה פרטים נוספים על בן הזוג החדש: "הוא הדבר הכי טוב, מתוק ותומך שהיה לי בתקופה הכי קשה של חיי. הכיל דיכאון קשה יום יום ותמיד הרגיע אותי. הוא בן 26, לבנוני ממשפחה צד"לניקית והחבר הכי טוב שלי".

וואלה! סלבס למדה על בשרה שאסור לצאת עם גבר שגר בבניין יוקרה. היא נתקעה במעלית לא פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully