וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוראים לזה קארמה: "נוכל הטינדר" נפל קורבן להונאה באינסטגרם

עודכן לאחרונה: 2.3.2022 / 12:40

סיימון לבייב וזוגתו נפרדו לשלום מאלפי דולרים לאחר שאישה שהתחזתה למקורבת לרשת החברתית, הציעה לסדר להם וי כחול עבור תשלום. וואלה! סלבס היא גלגל מסתובב

סיימון לבייב קייט קונלין. צילום מסך, צילום מסך
קארמה. סיימון לבייב וקייט קונלין/צילום מסך, צילום מסך

הקלישאות אומרות שהחיים הם גלגל, הקארמה היא כלבה, הכל זה מלמעלה ועוד משפטים שיכולים להפוך לדרך חיים, פתק בתוך עוגיית מזל או המנון ים תיכוני.

במקרה שלנו, מתברר שכל הקלישאות נכונות: סיימון לבייב, שכיכב בסרט "נוכל הטינדר" והונה נשים שהכיר באפליקציית ההכרויות הפופולארית, נפל קורבן לעוקץ ברשת. העקצוץ המוזר הזה שאתם מרגישים עכשיו? קוראים לו שמחה לאיד.

סיימון לבייב "נוכל הטינדר". אינסטגרם רשמי סיימון לבייב, צילום מסך
איך זה מרגיש?/צילום מסך, אינסטגרם רשמי סיימון לבייב

אתר TMZ דיווח היום (ה') שאישה מסתורית פנתה ללבייב באינסטגרם וסיפרה לו שיש לה חבר שעובד באינסטגרם. החבר, כך נאמר לו, יכול להעניק לו ולזוגתו קייט קונלין וי כחול נחשק תמורת תשלום נאה.

כיוון שלבייב יודע איך נוכלות נראית מהצד השני, הוא ביקש לערוך שיחת וידאו עם העובד של אינסטגרם. מקורב לסיימון סיפר ל-TMZ שהבחור ישב במשרד וההצגה הייתה אמינה לחלוטין, כולל עובדים נוספים שנכנסו ויצאו מהחדר והסתובבו ברקע. לבקשתו, בני הזוג העבירו לה למעלה מ-6,500 דולרים באמצעות פייפאל.

עוד בוואלה!

צמודים: יהודה יצחקוב ואלמוג חדד מתמזמזים בקולנוע

לכתבה המלאה
סיימון לבייב "נוכל הטינדר". צילום מסך ערוץ 12, צילום מסך
מהצד השני/צילום מסך, צילום מסך ערוץ 12

העברת הכסף עוררה את חשדו של המנהל של לבייב, שפנה למטא ושאל אותם אם הדרך לוי כחול עוברת דרך חשבון הבנק. הוא נענה בשלילה, אולם עד שהתרמית התגלתה הכסף נמשך צמד הנוכלים נעלמו ומחקו את החשבונות שלהם.

וואלה! סלבס מרגישה שלפעמים אין צורך בפאנץ', פשוט כי הוא כותב את עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully