וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק דנה פרידר: הפרידות ששברו לנו את הלב

2.11.2022 / 7:32

פרידות הן דבר שבשגרה בביצה המקומית, ובדרך כלל וואלה! סלבס לא ממהרת להוציא ממחטות. אלא שאחת לכמה זוגות, מכיעים מי שמצליחים לשבור לה את הלב ולגרום לה לאבד אמון באהבה. מרמי וריטה ועד יהודה ונינט - קבלו את הפרידות הקשות ביותר

דנה פרידר ואריאל פרדו. אור גפן,
איזה באסה. דנה פרידר ואריאל פרדו/אור גפן

מוקדם יותר השבוע, וואלה! סלבס סיפרה לכם שדנה פרידר ובעלה, אריאל פרדו, החליטו להתגרש. הפור נפל אחרי משבר חמור שבני הזוג חוו, ונראה שבניגוד לפרידות אחרות, משהו בסיפור הזה גרם לשברון לב קולקטיבי. אולי זו העובדה שמדובר בבחורה מתוקה במיוחד, אולי אלו הגירושים השניים שלה בשנים האחרונות.

כך או כך, נראה שהידיעה על חזרתה של פרידר לחיי הרווקות העציבה רבים. עוד לא הספקנו להתאושש מהבשורה, והתברר שגם דיאן שוורץ ונתנאל רודניצקי נפרדו, בטונים צורמים במיוחד. אז אם אנחנו כבר מבואסים, למה לא לזרות עוד מלח ולהיזכר בזוגות הישראלים שנפרדו ושברו לנו את הלב?

שביל הבריחה: ריטה ורמי קליינשטיין

רמי וריטה 1987. יוסי רות, לשכת העיתונות הממשלתית
רמי וריטה 1987/לשכת העיתונות הממשלתית, יוסי רות

עברו קצת יותר מ-15 שנים מאז שהשמיים נפלו, הרי געש התפרצו ולבבות נשברו. ריטה ורמי קליינשטיין, שעשו חיל גם ברמה האישית וגם ברמה המקצעוית, הודיעו על פרידה אחרי 28 שנות זוגיות.

מאז הפרידה עברו הרבה מים בנהר: בני הזוג הספיקו לנהל מערכות יחסים אחרות, ואף חזרו לעבוד יחד. למרבה המזל, השניים דאגו להשאיר לנו שפע יצירות מוזיקליות נהדרות, ותמונות אייטיז נהדרות עוד יותר, שכוללות הרבה צלליות בצבע תכלת (אצלה) וראש מלא שיער (אצלו).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הכל היה סתם: סטטיק ושרית פולק

סטטיק ושרית. אינסטגרם, צילום מסך
סטטיק ושרית/צילום מסך, אינסטגרם

כשסטטיק ובן אל תבורי השיקו את הקריירה המוזיקלית שלהם, החלוקה הייתה ברורה. בזמן שבן אל תבורי ניהל מערכות יחסים קצרות במקרה הטוב והרסניות במקרה הרע, סטטיק היה ילד טוב פריפריה, שניהל מערכת יחסים יציבה עם שרית פולק האנונימית והקים איתה בית בישראל.

בחודשים האחרונים מערכת היחסים של השניים לוותה בשמועות רבות שעסקו בעיקר בניאוף, ותדמית האיש המחוייב והרציני, זה שאוהב ללבוש פיג'מה תואמת לזו של אשתו ולאכול קציצות, התנפצה. השניים התגרשו בחודש שעבר, וניכר שהם מקפידים לשמור על כבוד הדדי כלפי חוץ, בזמן שאנחנו היינו מתים להיות זבוב על הקיר.

למה? כובע: נינט טייב ויהודה לוי

יהודה לוי ונינט טייב. אביב חופי
יהודה לוי ונינט טייב/אביב חופי

נינט טייב ויהודה לוי היו פאוור קאפל בקנה מידה הוליוודי. לא היה זוג מסוקר כמו השניים האלה, וקשה לנו לחשוב על זיווג שיצליח באותה מידה. רגע לפני שהם מיסדו את היחסים ביניהם, השניים שחררו הודעה דיפלומטית לתקשורת והודיעו על פרידה.

זה היה בשנת 2013, וחוץ מפריצה של מבזקים מיוחדים על המסכים, התחוללה דרמה שלמה: שמועות רחשו, צלמי פפראצי הקימו התנחלות מחות לביתם וכובע ברט כתום אחד, שטמן בחובו את כל הסודות, נותר מאחור.

לא רגועים: נועה קירל ויהונתן מרגי

נועה קירל יהונתן מרגי אמבולנס. אינסטגרם, צילום מסך
נועה קירל יהונתן מרגי אמבולנס/צילום מסך, אינסטגרם

האם חודש הספטמבר הוא הארור ביותר בלוח השנה בכל הנוגע לפרידות של סלבס? כנראה שכן, כיוון שגם אלילי הפופ נועה קירל ויהונתן מרגי הודיעו על פרידה. זה קרה לפני קצת יותר משנה, כשהשניים העלו לחשבונות האינסטגרם שלהם סטוריז מתואמים היטב.

מאז, נראה שהם עשו הכל כדי לעקוץ זה את זו, אבל לא מתוך טינה או איבה, אלא חוסר ניסיון. הייתה הפרסומת המדוברת עם הכפיל של מרגי, הייתה הופעה במהלכה הוא תהה אם היא אהבה אותו אי פעם. הקרבות הקטנים של השניים מתנהלים כשהם כבר עמוק במערכות יחסים אחרות, וכנראה שהביצה המקומית לא תזכה לכזה זיווג מוכשר אף פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully