וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אל תבורי חושף הפרעה נפשית ומתנצל על ההקלטות

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 8:19

הכוכב פרסם ברכה לכבוד יום הולדתו של תו פרינס, הבן שלו ושל אורטל עמר, וחשף כי אובחן עם הפרעה מאנית כשהיה בן 18: "זה לא תירוץ לשום התנהגות, לא אסלח לעצמי". וואלה! סלבס חשבון נפש

בן אל תבורי, שנמצא בימים אלה בארצות הברית יחד עם חברתו דני לוי, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו פוסט ארוך לכבוד יום הולדתו הרביעי של תו פרינס, הילד שלו ושל אורטל עמר.

בין היתר, חשף תבורי שאובחן עם הפרעה נפשית כשהיה בן 18, והתנצל בפני בנו על ההקלטות שהודלפו לפני מספר חודשים, בהן התבטא באלימות כלפי עמר.

"ילד שלי, זה היום שלך. היום אתה בן 4 מי היה מאמין, איך הזמן טס. אתחיל בזה שלצערי בחודשים האחרונים דלפו הקלטות אישיות ביני לבין אמך, הקלטות שלא ציפיתי שתשמע שתגדל כי הן לא באמת היו מכוונות אליך. אבל אתה תשמע. לצערי הרב לא יודעים, אבל אני מאובחן במאניה כבר מגיל 18 שלפעמים מתפרצת, במיוחד על אנשים שאני אוהב ויכולים לגעת לי ברגש".

בן אל תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
לוקח אחריות. תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

"ילד יקר שלי, שתדע שכלום לא היה מכוון אליך ואני מצטער על המילים הקשות. האמניה היא לא תירוץ לשום התנהגות ואני מצטער, בין היתר, בפני כל מי ששמע את ההקלטות. לעולם לא אסלח לעצמי שנתתי לעצמי להגיע למקום הזה.

אני יושב כל יום עם עצמי, כל רגע ומתגעגע אליך. מתגעגע לחיבוק, לריח, לעיניים שלך. אני כותב בדמעות כי בא לי שפשוט תקפוץ עלי ותחבק אותי כל כך חזק, במיוחד אחרי התקופה המחורבנת הזאת ותגיד לי שאתה אוהב אותי.

תו תו, אני מאחל שבעזרת ה' תגדל ותהיה גבר גבר. אני יעשה הכל, אבל הכל כדי שאתה תתגאה בי ותזכור תמיד שאתה הילד שלי. אני אוהב אותך עד כלות נשמתי ולא משנה מה יגידו רעשי הרקע, אתה תמיד בראש שלי, בלב שלי, ובחיים שלי. תודה לך שבאת לעולם. תודה לך שאתה קיים. אבא תמיד אוהב ויאהב אותך, לא משנה מה יגידו לך. אל תתיחס לרעשי רקע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הברית של תו פרינס תבורי, בן אל תבורי, אורטל עמר. אינסטגרם, צילום מסך
בימים יפים יותר. תבורי ואורטל עמר/צילום מסך, אינסטגרם

בעקבות פרסום ההקלטות בחודש אוגוסט האחרון, קמפיין בהשתתפות תבורי וסטטיק נגנז. ימים ספורים לאחר מכן, הצמד הודיע על פירוק.

וואלה! סלבס אף פעם לא לוקחת אחריות, בעיקר על דברים שהיא אוכלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully