וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי אזולאי: "הייתי צריכה לסתום לכמה נשים את הפה"

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 10:30

יוצאת הריאליטי הגיעה לאירוע מתוקשר, וסיפרה מה עמד מאחורי פרסום ההודעה שקיבלה מבעלה לשעבר והסערה שהגיעה בעקבותיה. וואלה! סלבס שלום בית

ג'קי אזולאי/אור גפן

ג'קי אזולאי מעולם לא נחשבה לאחת הכוכבות המעודנות ביותר בביצה. אפשר לחבב את הפה הגדול שלה, אפשר לחלוק עליו, אבל אי אפשר להתעלם מהבחורה שמעוררת סערה אחרי סערה בשנים האחרונות.

בשבוע שעבר אזולאי פרסמה הודעה שקיבלה מישראל, בעלה לשעבר ואבי ילדיה, שכתב לה שהוא מטפל בילדים פעם בשבוע בלבד. צילום המסך גרר תגובות רבות, והגיע לכדי מכתב התראה לפני תביעה שאזולאי שלחה לאביב ראובן. היום (ב') היא החליטה לספר לוואלה! סלבס מה קרה בשבוע החולף, ולמה היא החליטה לעשות את הצעד הזה.

סנדרה רינגלר קסניה טרנטול יוליה פלוטקין. אור גפן,
אומרים שלוש, נועה. יוליה פלוטקין, סנדרה רינגלר וקסניה טרנטול/אור גפן

אזולאי הגיעה להשקת המותג לשיקום השיער אדמינו 18, והסבירה מה קרה: "יש טענות על זה שאני לא הרבה עם הילדים. לרוב זה עובר דרכי, אבל היו כמה נשים שהייתי צריכה לסתום להם את הפה. לפעמים אני חייבת, אני לא אחת ששותקת. הייתי צריכה להסביר בצורה בוטה, אבל עם הוכחה כי לפעמים לא מאמינים".

כשנשאלה על התגובה של ישראל, ענתה: "יש לנו ארבעה ילדים, אנחנו לא יכולים לא להיות בקשר. אני בטוחה שהוא נפגע מזה, אבל גם אני נפגעת מדברים אחרים ואין מה לעשות". אז מה המסר שהיא בחרה להעביר לו דרכנו? צפו בראיון המלא בראש הכתבה!

וואלה! סלבס הסתכסכה עם הגרוש שלה אחרי שהוא לא הסכים לחלוק משמורת על סמבוסק פיצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully