וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא משחקת: ג'קי אזולאי תובעת 100,000 שקלים מאביב ראובן

עודכן לאחרונה: 1.11.2022 / 14:40

יוצאת הריאליטי הגישה מכתב התראה לפני תביעה לכוכב הרשת אביב ראובן, והיא דורשת ממנו התנצלות ו-100,000 שקלים בעקבות סטורי שהעלה. וואלה! פרסום ראשון

ג'קי אזולאי. ניר פקין
רצינית. ג'קי אזולאי/ניר פקין

בזמן שאתם עסוקים בקלפיות, הצבעות ומדגמים, יש מי שניצלה את יום השבתון כדי להוכיח שהיא אישה רצינית לגמרי: ג'קי אזולאי הגישה תביעה נגד כוכב הרשת אביב ראובן בטענה שסטורי שפרסם עליה עבר על חוק לשון הרע.

הסאגה התחילה אתמול (ב'), אז פרסמה אזולאי סטורי ובו חשפה הודעה ששלח לה הגרוש שלה ואבי ילדיה, ישראל. אזולאי כתב שאינו מעוניין לבלות עם ילדיהם המשותפים מעבר להסדרי הראיה שנקבעו כשהשניים התגרשו.

מי שיצא להגנתו היה ראובן, שכתב "כמה אפשר להיות אמא רעה, גרושה רעה ובן אדם רע כדי לפרסם הודעה אישית כזאת משבוע אחד ספציפי שהאבא המדהים הזה היה עסוק ולהציג מצג שווא כדי להסית את האש ולנסות לכפר על העובדה שאת אמא גרועה שמעדיפה לבלות עם בחורים בגיל של אחיינים שלי במקום להיות אמא לילדים שלך? מאחל לכל האוהבים שלי אבא כמו ישראל ואמא וגרושה כמוך לא מאחל גם לאויבים שלי".

ג'קי אזולאי תביעה אביב ראובן. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
ג'קי אזולאי תביעה אביב ראובן/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
ג'קי אזולאי תביעה אביב ראובן. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
ג'קי אזולאי תביעה אביב ראובן/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
ג'קי אזולאי/ניר פקין

ג'קי מיהרה לפרסם סטורי נוסף בו ענתה לראובן, ולא פסחה על עקיצה כלפי ישראל: "בוא נתבע אותך קצת, שהכסף שלך יכסה את המזונות שאבא של הילדים שלי לא משלם להם. מי גיבור של אמא?". ואכן, אזולאי שיגרה מכתב התראה באמצעות עורכי דינה, ודרשה ממנו מכתב התנצלות ופיצוי בגובה 100,000 שקלים.

וואלה! סלבס הגישה תביעת לשון הרע אחרי תחרות אכילת נקניקיות. שלא תדעו איזה שם יצא לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully