וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם ואופירה אסייג: וואלה! סלבס מרכיבה ממשלה

עודכן לאחרונה: 4.11.2022 / 8:01

הבחירות הסתיימו וכעת נעשים מאמצים להקים ממשלה, דבר שעשוי לארוך זמן רב. וואלה! סלבס החליטה לחלק תיקים לסלבס, שיעבדו למען הציבור. אז מי יהיה שר התחבורה ומה תפקידה של מורן בן אסולין?

קורין גדעון בחירות 2022. אינסטגרם, צילום מסך
כמובן!/צילום מסך, אינסטגרם

הבחירות מאחורינו, וכעת אנחנו ניצבים מול המשימה הקשה של הרכבת ממשלה. רגע לפני שסוגרים עסקאות ומחלקים תיקים, וואלה! סלבס החליטה להקים את הממשלה האולטימטיבית שלה, כזו שמשלבת סלבס עם העיסוקים שלהם בצורה הטובה ביותר. טוב, סוג של. אז קבלו אותם, רגע לפני ההשבעה החגיגית.

יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה: מורן בן אסולין

מורן בן אסולין/אינסטגרם

למה בחרנו בה? כי אחרי שנים בהן התנצלנו על הלבוש, ההתנהגות והמילים שלנו, מורן בן אסולין התחתנה והראתה לכולנו שאנחנו לא צריכות להתנצל, אלא לחגוג את הקיום שלנו. כן, גם אם זה כולל עימות עם אייל ברקוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

שר האוצר: סיימון לבייב

סיימון לבייב "נוכל הטינדר". צילום מסך ערוץ 12, צילום מסך
סיימון לבייב "נוכל הטינדר"/צילום מסך, צילום מסך ערוץ 12

למה בחרנו בו? אפשר להגיד הרבה דברים על סיימון לבייב, אבל על דבר אחד אי אפשר לחלוק: הוא ממש ממש טוב עם כסף. אז מה שזה לא הכסף שלו, אל תהיו קטנוניים.

שר התחבורה: אלכס קורקינט

למה בחרנו בו? סיום עבודות הרכבת הקלה הפכו לאינטרס לאומי. אלכס קורקינט יזרז את העניין, כי אין מי שמעריך תחבורה ציבורית יותר מנהג שמרסק כל כלי רכב בו הוא נוגע.

שר התרבות: עומר אדם

עומר אדם בהופעה. דוד כהן, פלאש 90
עומר אדם בהופעה/פלאש 90, דוד כהן

למה בחרנו בו? מעבר לרקורד המוזיקלי המרשים ולעובדה שכל שיר שלו הופך ללהיט, יש לו קשרים חובקי עולם עם קהילות יהודיות, והוא לא בררן בהופעותיו. ראינו אותו בבריתות, ראינו אותו עם בז בדובאי ואנחנו רוצים לראות אותו בטקס פרסי אופיר.

שר המודיעין: נדיר אליהו

למה בחרנו בו? נדיר אליהו עונה לכל הדרישות שלנו משר מודיעין: הוא מכיר את כולם, נמצא בכל מקום ומונה לרמטכ"ל של צבא הקסקסות. ממש כמו ב"ילדות רעות", גם השיער שלו מלא בסודות, אף אחת לא יודעת איפה הוא שותה קפה ובאופן כללי, רב הנסתר על הגלוי.

שרת הבריאות: קרין גורן

למה בחרנו בה? בשנת 2011 הקונגרס האמריקאי החליט שהפיצה שמוגשת בבתי הספר תוגדר כירק. אתם יודעים, כיוון שהיא מכילה רוטב עגבניות. האם יש משהו שישראלים רוצים יותר מלהיות אמריקאים? לא. על אותו משקל, עוגה עם חצי קילו חמאה היא מקור נהדר לחלבונים!

שר העלייה והקליטה: בן זיני

בן זיני. אינסטגרם, צילום מסך
בן זיני/צילום מסך, אינסטגרם

למה בחרנו בו? לכאורה, בן זיני אינו מתאים לתפקיד, שהרי לא מזמן גרם לתקרית דיפלומטית כשהצטלם עם קוף בתאילנד. מנגד, הוא אירח בביתו כוכבת טיקטוק רוסיה, אותה לימד לאכול דג חריף ולהגיד מילים נבחרות בעברית. כי אם כבר להפוך תהליך מורכב כמו הגירה לקשה הרבה יותר, שיצטלם טוב לרשתות.

שרת התקשורת: אופירה אסייג

אופירה אסייג. ניר פקין
אופירה אסייג/ניר פקין

למה בחרנו בה? כשתכנית האירוח של אופירה וברקוביץ' עלתה, רבים התייחסו אליה כבדיחה. עם הזמן, היא הפכה לראויה ולגיטימית, ועם כל הכבוד לברקו זה קרה בזכות הכוכבת שלצידו. אופירה לא חוששת להביע את דעתה, גם אם היא לא תמיד פופולרית, מדברת על פוליטיקה ללא חשש לאבד את קהל המעריצים שלה ובאופן כללי, ניכר שהיא לא סופרת יותר מדי גורמים חיצוניים. וואלה! סלבס מעניקה לה תיק, ולא של הרמס.

שרת החוץ: נטלי דדון

למה בחרנו בה? היה ויכוח לגבי התיק שנטלי דדון תקבל, אבל אחרי הסרטונים בהם היא פונה לכולם בכלל, ולאחיות חדיד בפרט, וואלה! סלבס רוצה שכולם ישמעו את האנגלית הזו. משאב טבע מבוזבז.

סגנית שרת החוץ: מור ממן

למה בחרנו בה? כי היא חברה של הגיי ולוסטי פורטי פאונדי, כמובן!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully