וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור המוזר של בן זיני והפליטה מרוסיה

עודכן לאחרונה: 20.8.2022 / 21:07

בחודשים האחרונים אליל הנוער מארח בביתו כוכבת טיקטוק רוסיה שברחה מהמלחמה. הסידור הזה תמוה, ואנחנו עדינים פה מאוד. אז מה באמת קורה שם? וואלה! סלבס נכבשת

"מה נסגר עם בן זיני" זו שאלה שמתאים לשאול תמיד, אבל ספציפית עכשיו - מה לעזאזל נטרק עם בן זיני? וביתר ספציפיות - מה קורה בין בן זיני לקסניה? אפילו ביחס לבחור שתבע את המונח הנאלח "לישונצלי" בעודו בגיר, משהו פה מריח OFF.

נתחיל מהסיפור הערפילי על כוכבת הטיקטוק קסניה, שזיני החליט, לפתע פתאום, לארח בביתו בישראל. לא היה ביניהם קשר מעבר לעוקבים. אין ביניהם קשר היום מלבד היותם שותפים לדירה, לכאורה, ואף על פי כן הם מצטלמים כל הזמן ביחד. ליתר דיוק, בן זיני מצלם וקסניה מהנהנת בצד בחיוך שירותי.

מבחוץ, הדיל ביניהם נראה כמו משהו כזה: בן זיני מספק לקסניה מפלט מפוטין, והיא בתמורה מספקת לו קידום אישי, כמי שהחזיקה בחשבון טיקטוק (שנחסם) בן מעל לשני מיליון עוקבים. בין שלל התוכן שמספקת לו קסניה מעצם קיומה, תמצאו סרטון של בן זיני מאכיל אותה דגים חריפים, בן זיני מלמד אותה מילים בעברית ושניהם מקדמים יחד את שירו החדש של בן זיני כאילו חייהם תלויים בזה, מה שאולי נכון במקרה של קסניה.

במקרה של זיני, הקידום הזה בטח לא יכול להזיק לשיר שנחל כישלון בתחילת דרכו, אז הוא פירסם סרטון שמאשים את טיקטוק בתפוצתו הירודה של השיר. איך נאמר בעדינות: יש מקרים שבהם לא האלגוריתם אשם. כך או כך, מינוף הצלחתה של קסניה התברר כצעד מוצלח.

אף שנרשמה אכזבה בקרב הקהל על שאיננה משתתפת בשיר עצמו, כפי שהבטיח בן זיני תחילה, כי אם הזמרת אנאל ולנזי - קסניה היא ללא ספק זו שבן זיני מציב בפרונט, והסרטונים בהשתתפותה זוכים פעם אחר פעם למאות תגובות ושיתופים. ויש מהם בלי סוף. אם תגללו בימים אלה בפרופיל של בן זיני, תתקשו למצוא סרטון שלא כולל את קסניה והסאונד של "מונשרי".

אבל החלק המוזר באמת הוא הטיקטוק הישראלי החדש שפתחה לעצמה - אלף פעם "לכאורה" - קסניה, כל כולו בעברית, אף על פי שאוצר המילים העברי של הכוכבת מסתכם במילים "בן זיני" ו"עם ישראל חי". בכל אחד מהסרטונים שלה, ואדגיש, בכל א-פאקינג-חד מהסרטונים שלה, מקדמת קסניה את שירו "מונשרי" של בן זיני. אין אף סרטון אחד בעמוד של הכוכבת שלא מגוייס לשירות המארח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
@ksenia_kisenia_israel תעזרו לי להפוך את האתגר הזה לטרנד בטיקטוק???מחזירה עוקב ל-10 מתוך כל מי שיעשה את הריקוד!!#foryou #foryoupage #מונשרי ♬ מונשרי - בן זיני

בסרטונים מרקדת קסניה לצלילי פנינים כמו "שותה רוברטו קוואלי/ בלילה היא לא נתנה לי", כשלאחד הסרטונים מוצמד התיאור המקריפ בעברית, "לא נתתי לו בלילה" מלווה אימוג'י בוכה מצחוק. בתיאור של סרטון אחר, נכתב גם כן בעברית, "מחזירה עוקב לאחד/ת מכל מי שיעשו את האתגר". אם קסניה עצמה היא זו שכתבה את התיאורים, אני טיילור מלכוב.

האם בן זיני מנהל את עמוד הטיקטוק של קסניה - זו נשמעת בשלב הזה שאלה די מיותרת, אבל האם קסניה בכלל יודעת מה קורה בעמוד הטיקטוק שלה? קסניה, אם את זקוקה לעזרה, אנא לבשי חולצה צהובה. אין אף אדם שמגיע לו לזמזם את "מונשרי" כל כך הרבה זמן ברצף.

  • עוד באותו נושא:
  • בן זיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully