וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק קניה: הכוכבים שאיבדו מיליונים בגלל אמירות אומללות

27.10.2022 / 23:52

הראפר המעורער הפך לנער הפוסטר של השלכות קשות שהגיעו אחרי אמירות קשות עוד יותר, אבל האמת היא שהוא לא הראשון שהפסיד מיליונים בעקבות הפצת שנאה, אנטישמיות והתנהגות לא הולמת. וואלה! סלבס נזכרת

קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
לא יציב. קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

זו לא תהיה הגזמה לומר שהשבוע האחרון עמד כולו בסימן קניה ווסט. נכון, יש בחירות ממש בעוד רגע, הסכם הגבול הימי נחתם ומזג האוויר מחריד, אבל וואלה! סלבס לא הצליחה להסיר את מבטה מהראפר המעורער, ששרף כל גשר עליו דרך אי פעם בשיטתיות מרשימה.

למרות שהכל נצבע בגווני ווסט, הוא לא היה הראשון שאיבד עבודות, חוזים ומיליוני דולרים בעקבות אמירות אומללות. למעשה, הוא בחברה טובה שם בהוליווד, אבל אל חשש: גם בישראל היו מספר מקרים כאלה. לגזור, לשמור ובעיקר לסתום.

ההדלפה שעלתה לו: בן אל תבורי

בן אל תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
בן אל תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש אוגוסט האחרון המדינה כולה נחשפה לקרב המכוער שמתנהל בין בן אל תבורי לאורטל עמר. בהקלטות שדלפו, נשמע תבורי מטיח באם בנו אמירות קשות ואלימות, שנחסוך מכם. התגובות של השניים לא איחרו לבוא, כולם הזדעזעו מהמילים הקשות ואבני הדומינו החלו ליפול זו אחר זו.

בתחילה, "שטראוס" גנזה קמפיין של תבורי וסטטיק, לאחר שזה כבר צולם. לאחר מכן, הודיעה החברה שהיא מנתקת קשרים עם הזמר הצעיר. עוד לא הספקנו לשרוף מרווה כדי לטהר את האוויר, והצמד האהוב הודיע על פירוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כבר לא חביב הקהל: טייגר וודס

טייגר וודס אחרי הזכייה בטורניר המאסטרס. GettyImages
טייגר וודס אחרי הזכייה בטורניר המאסטרס/GettyImages

בשנת 2009 התדמית המצוחצחת של טייגר וודס, אחד הספורטאים הגדולים בעולם ואיש משפחה מעורר קנאה, התנפצה לחלוטין. הפיניאטה הזו הייתה מלאה באלכוהול, בגידות ושקרים, ועלתה לא מעט כסף.

הניו יורק פוסט העריך שוודס הפסיד הכנסה בגובה 180 מיליון דולרים בשנה בגלל הסקנדלים בהם היה מעורב. הוא עבר שלל טיפולים ואפילו עשה קאמבק ספורטיבי, אבל ההכנסות לא חזרו להיות אותו הדבר. בשנת 2009 הוא הכניס 110 מיליון דולרים, ובשנת 2016 פחות מחצי מהסכום. לא מספיק כדי לגרום לנו לשברון לב.

הסעיר את אמריקה: צ'ארלי שין

צארלי שין. GettyImages
צארלי שין/GettyImages

ממש כמו קניה ווסט, גם צ'ארלי שין היה פצצה מתקתקת. כשהספירה לאחור הסתיימה, הפיצוץ היה מרהיב וכואב. לאורך השנים, השחקן היה מעורב בכמה תקריות מפוקפקות שכללו בעיקר סמים, אלכוהול ושחקניות פורנו. בשנת 2009 נעצר בחשד שתקף אדם אחר.

בהמשך, תקף שין את צ'אק לורי, יוצר הסדרה "שני גברים וחצי", ותיבל בכמה אמירות אנטישמיות. הוא פוטר מהסדרה, בה הרוויח כשני מיליון דולרים לפרק. אם היה מחזיק מעמד עד שתרד מהמסך הקטן, שין היה מוסיף עוד 168 מיליון דולרים לחשבון הבנק שלו. אתם יודעים כמה קוקאין אפשר לקנות עם סכום כזה?

ואני שטה: אורנה בנאי

אורנה בנאי. ניר פקין
אורנה בנאי/ניר פקין

אוקיי, לא מדובר על מיליוני דולרים שאבדו, אבל אם לוואלה! סלבס היה דולר על כל דיון שנערך סביב דבריה של אורנה בנאי, היא ודאי הייתה מליונרית.

הקיץ של שנת 2014 היה מדמם במיוחד. מבצע "צוק איתן" התנהל ברצועת עזה, חצי מדינה הייתה נתונה תחת התקפות טילים ובנאי העניקה ראיון בו יצאה נגד התנהלות הדרג המדיני, ומתחה ביקורת על ההסתה לאלימות בקרב הציבור הישראלי. חברת מנו ספנות, אשר בנאי קריינה את מודעותיה ברדיו, הוציאה הודעה והסבירה שלאור האמירות, היא משחררת את בנאי מהתפקיד. ניחא, תמיד אפשר להתפנק בשיט קיאקים.

שונא את כולם: מל גיבסון

מל גיבסון. ספלאש
מל גיבסון/ספלאש

אי אפשר לסגור את הרשימה בלי להזכיר את מל גיבסון, האיש ששונא נשים, יהודים, לטינים ואפרו אמריקאים באופן שווה. בשנת 2006 השחקן נעצר לאחר שנהג בשכרות, וטען ש"היהודים אחראיים לכל המלחמות בעולם. מספר שנים לאחר מכן, השחקנית (היהודיה, מיינד יו) וינונה ריידר שבמהלך עבודה משותפת, גיבסון כינה אותה בשמות גנאי שהתייחסו לשריפת יהודים בשואה.

בהמשך, זוגתו לשעבר סיפרה שהוא נהג להכות אותה, ופרסמה הקלטה בה גיבסון אומר לה "הלוואי וחבורה של שחורים תאנוס אותך". ואתן טוענות שאין רווקים שווים שם בחוץ.

ארי עמנואל, איש עסקים יהודי ואחד האנשים החזקים ביותר בהוליווד, קרא לקנסל את גיבסון כבר בשנת 2006. למרות שהמוניטין שלו ספג פגיעה אנושה, והוא הועבר לרשימה השחורה בהוליווד, הוא חזר לעבוד וסרטו "הסרבן" היה מועמד לשישה פרסי אוסקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully