וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה דוחה, לא אנושי": הסערה החדשה של בן זיני

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 14:00

הכוכב טס לתאילנד והעלה תמונה עם קוף קשור בשלשלת. הגולשים לא נשארו אדישים, והציפו אותו בתגובות קשות: "אתה לא מפסיק לתת יד להתעללות, זה מזעזע". וואלה! סלבס בננה לוטי

בן זיני. אינסטגרם, צילום מסך
מיותר. בן זיני/צילום מסך, אינסטגרם

כמו ישראלים רבים, בן זיני ניצל את תקופת החגים כדי לטוס לחופשה מפנקת בתאילנד. בין אגוז קוקוס לחוף ים פוטוגני, הספיק הכוכבת לעורר את זעמם של העוקבים, לאחר שהצטלם עם קוף כבול בשלשלת.

זיני העלה את התמונה לחשבון האינסטגרם שלו בסוף השבוע האחרון, וזכה לתגובות שהזדעזעו מהתמונה וממעשיו של הכוכב הצעיר.

"בטח הקוף מבסוט, להיות קשור בשרשרת ברזל", כתב עוקב אחד והוסיף אימוג'י מקיא. אחרת הוסיפה: "מרוצה? יופי, את הפרסום שלך קיבלת כי פרסום זה פרסום. אבל זה דוחה, להצטלם עם קוף קשור בשרשרת בשביל כמה לייקים. הקוף המסכן הזה עובר התעללות ואתה שילמת בשביל שימשיכו להתעלל בו. מקווה שאתה מרוצה. אל תקרא לעצמך דמות חינוכית עם לב זהב, כי בנאדם שנותן יד להתעללות הוא לא אנושי".

בהמשך, פרסם זיני התנצלות על המעשה: "חשוב לי להגיב על עניין הקוף. הייתי בחופשה, הקוף היה חמוד ולא נראה סובל. בתוך רגע קפץ לי לכתף ואכל פיצוחים. לא חשבתי הרבה והצטלמתי איתו. מתנצל על זה, ואם הייתי חושב עוד רגע אחד לא הייתי עושה את זה. אני מתנגד בכל תוקף להתעללות בבעלי חיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בן זיני. אינסטגרם, צילום מסך
בן זיני/צילום מסך, אינסטגרם

אין זו הפעם הראשונה שזיני מואשם ביחס לא הולם, בלשון המעטה, כלפי בעלי חיים. לפני כשנה עלה לרשת סרטון בו נראו בן וחברו אדם אליוף, כשהם מעבירים מיד ליד כלבה קטנה תוך כדי גלישה בלב ים.

וואלה! סלבס יודעת שבעלי חיים לא נוצרו כדי לבדר אותנו. בשביל זה יש לה נטפליקס ואוסף גמדי גינה.

  • עוד באותו נושא:
  • בן זיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully