וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעללות בבעלי חיים: בן זיני מסתבך בסרטון מזעזע

עודכן לאחרונה: 23.10.2021 / 16:18

כוכב הילדים והנוער השתתף בסרטון נוראי בו הוא וחברו אדם אליוף גלשו וצירפו אליהם כלבה קטנה, שהועברה מיד ליד בלב ים. למרות שזיני פרסם התנצלות, הרשת גועשת. וואלה! סלבס הסגר

בן זיני אדם אליוף. אינסטגרם, צילום מסך
זוועה/צילום מסך, אינסטגרם

בשעות האחרונות הרשת גועשת סביב סרטון מזעזע בו לקחו חלק בן זיני ואדם אליוף. השניים גלשו כחלק מפרסומת בה השתתפו, אולם בתיעוד שהועלה לרשתות החברתיות נראה כי השניים השתתפו בסשן גלישה אליו צורפה כלבה קטנה וחסרת ישע.

התמונות הקשות לא הותירו את המעריצים אדישים וזיני נמצא תחת מתקפה קשה. עוקביו מאשימים אותו בהתעללות בבעלי חיים ולמרות שהוא פרסם התנצלות, הזעם לא פוסק.

"וואו! אני קם למתקפה, כיתת יורים. ראשית, זה לא אני שם על הגלשן ולא מסרתי את הכלב. כיתת היורים הזו עלי לא הגיונית בשום צורה. ולמרות זאת כן יש לי מה להגיד כי כן נכחתי בסיטואציה. אני מתנצל, זה היה מעשה לא אחראי! אבל רגע, תשמעו את הסיפור המלא. הבחור הזה שנמצא שם על הגלשן הוא גולש מיומן שכבר גלש יחד עם הכלב שלו בעבר! לא פעם ולא פעמיים. הוא ביקש שנעביר לו את הכלב בזמן הגלישה ובלי יותר מדי מחשבה, כך היה. וזה נכון שנכחתי בסיטואציה ואני מתנצל על זה, זו הייתה טעות שלא עצרתי את זה".

"ממש לא רציתי שזה יעלה לרשת כדי לגרוף "עוד לייקים" ואני ממש לא מעודד מעשים מהסוג הזה. הסרטון לקוח מתוך סטורי של מישהי שהייתה יחד איתנו על הסירה וצילמה מהצד. בכל אופן, אני חושב שאני מספיק זמן משתף בכל מה שקשור לכלב שלי. רק לפני שבועיים פרסמתי פוסט על היותי מחפש לו טיפול לנשירת הפרווה שלו. כל חיי גדלתי עם כלב ולעולם אבל לעולם לא גרמתי לו עוול או אפילו קרוב לזה, להפך, אני מתנדב בצער בעלי חיים וחיות זה הדבר שהכי קרוב לליבי".

עוד בוואלה!

אין לו סנטימנטים: השערוריות הגדולות של עומר אדם

לכתבה המלאה
בן זיני. אינסטגרם, צילום מסך
בן זיני/צילום מסך, אינסטגרם

ההתנצלו של זיני לא סיפקה את הגולשים, שהגיבו בצורה קשה לסרטון הקשה: "אכזבה! מספיק שהיית נוכח, יכולת לעצור את מעשה הקונדס הזה!" כתבה מגיבה, ואילו אחר הוסיף "מעניין מה היה התירוץ שלך אם הכלב היה נופל למים ומת בטביעה. כולנו ראינו שרק במזל זה לא קרה, אידיוט".

וואלה! סלבס יודעת שכלבים לא יודעים או אוהבים לגלוש אלא לאכול ולנמנם, ממש כמותה.

  • עוד באותו נושא:
  • בן זיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully