וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לו סנטימנטים: השערוריות הגדולות של עומר אדם

עודכן לאחרונה: 22.10.2021 / 0:03

הזמר הפופולרי ביותר בישראל חוגג יום הולדת, ולמרות שחייו האישיים נשארים הרחק מאור הזרקורים הוא הצליח להסתבך בלא מעט שערוריות. זיקוקים, עופות דורסים וזיופים - וואלה! סלבס פרצופים

עומר אדם ואלה לי ביחד?/NOW, אבי אבישג

עומר אדם, הזמר האהוב ביותר במדינה חוגג בסוף השבוע 28 שנות סלסולים ומסתורין. בהתחשב בעובדה שהוא לא מתראיין ושומר בקנאות על חייו האישיים, מדובר באחד האנשים המסוקרים ביותר במדינה ומי שנחשב לרווק מבוקש במיוחד.

לרגל המאורע החגיגי, נזכרנו בכמה סקנדלים שליוו את הקריירה הארוכה של הזמר שנמצא איתנו כבר 13 שנים. נו, איך הזמן עובר מהר כשמיליונרים.

כוכב נולד?

עומר אדם אושר כהן הופעה. אלירן אביטל,
כפיים!/אלירן אביטל

אדם פרץ לתודעה בשנת 2009, אז התמודד בעונה השביעית של התכנית "כוכב נולד". הזמר הצעיר נחשב לעילוי, אולם המסלול לגמר הגדול נקטע כאשר התגלה שאדם שיקר להפקת התכנית והוא בן 15 ולא 16, גיל המינימום להשתתפות.

אבל אדם לא נתן לפרישה הכפויה לעצור אותו וכבר באותה השנה הוציא מספר סינגלים. מה שלא עושה המסלול המקוצר של הריאליטי עושה עבודה קשה, ואלבומו הראשון יצא כשנה לאחר שעזב בבושת פנים. למרבה המזל, פרישתו לא הותירה אותנו יתומים וקיבלנו לחיינו את ולדי בלייברג. מי? בדיוק.

עוד בוואלה!

הילולה: מגי אזרזר וקותי סבג מצפים לתאומים!

לכתבה המלאה

זיקוקים ומסתבכים

עומר אדם, שיראל טולדנו. אינסטגרם, צילום מסך
בסוף הם עברו לאוזניות/צילום מסך, אינסטגרם

בשנה שעברה, כשמגבלות הקורונה אסרו על התקהלויות, נקלע אדם לסקנדל שלא באשמתו. הזמר ניהל מערכת יחסים עם שיראל טולדנו ובני משפחה חגגו בר מצווה לאחיה הקטן בדירת היוקרה שבבעלותם.

בשיאו של הערב, זיקוקין די נור שוגרו מהמרפסת בבניין המשותף, דבר שגרם בהלה רבה בקרב השכנים שצלצלו למשטרה. למרות שהוא לא בעל הדירה או בן משפחה, שמו של אדם היה זה שהופיע בכל הכותרות באותה התקופה וסימל את מה שכולנו אוהבים לשנוא: אנשים עשירים מאוד שחיים בתפישה כי חוקים לא חלים עליהם.

אביב ערבי

עומר אדם עם הזמר המצרי מוחמד רמדאן. אינסטגרם, צילום מסך
עומר אדם עם הזמר המצרי מוחמד רמדאן/צילום מסך, אינסטגרם

עומר השתתף במיזם מוזיקלי שהתקיים באיחוד האמירויות והצטלם עם הזמר והשחקן המצרי מוחמד רמדאן. לכאורה, השלום נמצא בתוכי וכולנו רקמה אנושית אחת חיה. רק שבפועל, העם המצרי פחות אהב את הקרבה בין השניים, והכוכב זכה לגינויים הן מגורמים רשמים והן ברשתות החברתיות.

הסיפור הסתבך לאחר שאיגוד השחקנים במצרים השעה את רמאדן מתפקידו והוא זומן לחקירה בגין "העלבת העם המצרי". רמדאן עצמו הגיב לסערה שהתמונה עוררה ואמר שאם היה יודע מי זה עומר אדם - הוא היה מסרב להצטלם עמו.

אני בז לכם!

עומר אדם. אינסטגרם, צילום מסך
עומר אדם/צילום מסך, אינסטגרם

בזמן שעם ישראל היה בסגר ואתם עשיתם הליכה תחת מגבלת מרחק של 100 מטרים, אדם בילה בחו"ל ובעיקר ניקר עיניים. הזמר העביר כשלושה חודשים בדובאי ובין סטורי מעורר קנאה לתמונות שגרמו לנו לדמוע, בלט סרטון מסוכן אחד שעורר את זעמם של לא מעט אנשים.

באותם ימים, אתגר הסופרמן השתלט על הרשתות החברתיות וצעירים רבים הצטלמו כאשר הם מוציאים את פלג גופם העליון מתוך רכב נוסע. אדם יישר קו עם הטרנד, אולם הסתבך עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים שהוציאו הודעת גינוי חריפה (וצודקת), שגרמה לזמיר להוריד את הסרטון המסוכן.

סולד אאוט?

עומר אדם , נובמבר 2018. ראובן קסטרו
עומר אדם , נובמבר 2018/ראובן קסטרו

בשנת 2019 הודיע אדם שהוא יקיים מופע קיץ ענק בפארק הירקון בתל אביב. מכירת הכרטיסים נפתחה וכעבור 24 שעות אנשיו של הזמר הודיעו שהמופע סולד אאוט וכל 50 אלף הכרטיסים להופעה נמכרו. שיאים נשברו, בקבוקי שמפניה נפתחו אבל השמחה הייתה מוקדמת ומזויפת מדי.

העיתונאי רן בוקר מ-Ynet חשף שלא סולד אאוט ולא נעליים: בקופות נותרו כרטיסים למתחם האחמים וגם לדשא, וכנראה שהיה מדובר בתעלול יחצני שנועד לשוות לזמר מראה יוקרתי יותר, אלא שהאפקט ההפוך נוצר וכולנו נותרנו עם טעם חמוץ בפה. אתם יודעים, טעם של שקר.

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully