וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף אחת לא חסינה: גל הבגידות בהוליווד לא פוסח על אף כוכבת

עודכן לאחרונה: 23.9.2022 / 8:02

כולנו היינו המומים מההודעות הסליזיות שסולן להקת "מארון 5" שלח לשלל נשים באינסטגרם, אבל אשתו היא לא הראשונה להינשא לגבר בוגדני. שתשאל את ביונסה. וואלה! סלבס שדות זרים

מתכון מיוחד לאדם לוין/רוני שרמייסטר

למרות שאדם לוין נראה כמו דוש אמריקאי קלאסי, וגם כשהוא היה בישראל צפו הודעות מפלרטטות בינו לבין עוקבת באינסטגרם, העובדה שהוא בוגד באשתו בהאטי פרינסלו, דוגמנית של ויקטוריה'ז סיקרט, עדיין הפתיעה את רובנו. בתוך 24 שעות מהסרטון שפרסמה דוגמנית האינסטגרם סאמנר סטרו (מה יש לו עם שמות שקשה להגות?), צצו שלוש נשים נוספות שסיפרו שהן ניהלו רומן עם הזמר. בינתיים הוא הספיק לפרסם התנצלות בסטורי, להודיע לכולם שאשתו ומשפחתו הם הדבר החשוב ביותר בעולם עבורו ושהם "יתגברו על זה ביחד". תודה אדם.

הסיבה שהבגידה המפתיעה לא ממש הפתיעה אף אחד מאיתנו, היא לא בגלל שאדם לוין משדר לנו משהו יוצא דופן, אלא בעיקר בגלל שכבר התרגלנו לראות גברים, מצליחים יותר או פחות, חתיכים יותר או פחות ועשירים יותר או פחות, מתחתנים עם נשים עוצרות נשימה שנראות בלתי מושגות לכל אדם אחר בעולם - רק כדי לבגוד בהן ולהיתפס. מתברר שלהיות יפה, מצליחה, מפורסמת ומוערצת - וגם להתחתן עם גבר שנמצא ליגה (או חמש) מתחתיך, זו ממש לא ערובה לנישואים מונוגמיים. כן, יש מצב שאחרי כמה שנים של אנטרקוט, יש גברים שרוצים פיתה עם שוקולד. הנה עוד כמה דוגמאות:

שמועות ולייקים: אמילי רטאייקאוסקי

היא כנראה אחת הנשים היפות בעולם וכשאמילי ובעלה מזה ארבע שנים, המפיק סבסטיאן בר-מקלארד, נפרדו - השמועות התחילו לדבר על כך שהפרידה הגיעה בגלל בגידה מצידו ולא רק שהוא בגד, אלא שמדובר בבוגד סדרתי.

בינתיים אמילי מפזרת לייקים לפוסטים של מעריצים שמדברים על כך שהוא בגד ושטוב לה יותר בלעדיו, ואנחנו מגרדים את הראש בניסיון להבין למה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מה עם בקי? ביונסה

ביונסה ג'יי זי. אינסטגרם, צילום מסך
ביונסה ג'יי זי/צילום מסך, אינסטגרם

גם אם את אחת הנשים המשפיעות בעולם המוזיקה, היית זו שהכניסה את המונח "בוטילישס" ללקסיקון, עזרת לשנות את אידיאל היופי בעולם ואת מזוהה עם פמיניזם חסר מעצורים - זה ממש לא מבטיח חיי נישואים חלקים.

מצד שני, אם קוראים לך ביונסה את לא עוזבת את בעלך, אלא מוציאה אלבום שלם שבו את שרה על כך שהוא בגד בך ומפזרת רמזים לגבי אותה אישה. השניים, אגב, עדיין יחד. ג'יי זי הוציא אלבום שבו הוא מספר את הצד שלו והם מספרים שהשתמשו במוזיקה כמו בטיפול זוגי. שיהיה בהצלחה.

בסוף היא תרוויח: קלואי קרדשיאן

קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
קלואי קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

כשקלואי קרדשיאן פגשה את טריסטן תומפסון, כולנו שמחנו שהיא סוף סוף מצאה מישהו נורמאלי אחרי הנישואים שלה ללמאר אודום. כשכולנו גילינו שהוא בגד בה ממש עד לרגע הלידה של בתם המשותפת, יחד עם שמועות על מערכת יחסים בינו לבין אחת החברות הטובות של קיילי ג'נר, היינו מזועזעים. כמה מזועזעים?

ובכן, קצת. בכל זאת, זה לא שיש לנשים במשפחה הזו רקורד מוצלח מדי בבחירת גברים. מצד שני, מה שכן הפתיע היה האומץ שלו לבגוד שוב אחרי שהיא סלחה לו - בעיקר כי אנחנו היינו מפחדים להסתבך עם המשפחה הזו. ברור שהן יעשו מהבגידה הזו ספיישל, יקבלו עוד כמה מיליונים והוא בעיקר יקבל תחקיר חושפני ומביך על ההתנהלות שלו.

נני ולופז: ג'ניפר גארנר

בן אפלק, ג'ניפר גארנר. splash
בן אפלק, ג'ניפר גארנר/splash

כשבן אפלק חזר לזרועות של ג'ניפר לופז כולנו קצת ריחמנו על גארנר, שאמנם היתה אשתו ואם שלושת ילדיו, אבל הקאמבק הנוצץ גרם לה להיראות כמו פרס ניחומים זמני. החלק העצוב יותר הוא שהקאמבק היה המסמר האחרון בארון הקבורה של הזוגיות הזו, כי כמה שנים לפני כן בן נתפס בוגד בגארנר עם הנני של הילדים - ולא רק שהוא נתפס, הוא אפילו יצר קשר עם אותה נני אחרי שהשניים התפייסו ו"ניסו שוב" לאחות את הנישואים שלהם.

במהלך הנישואים של השניים, אותה הנני הייתה אמורה לטוס ללוס אנג'לס במטוס פרטי יחד עם בן אחרי טיול משפחתי בבהאמאס (כשג'ן והילדים נשארים מאחור), אבל בדרך הוא שינה את התוכנית, אסף את שחקן הפוטבול טום בריידי ושינה את נתיב הטיסה ללאס וגאס כדי להשתתף בטורניר פוקר. עכשיו כל מה שנשאר זה לחכות ולראות האם מבחינת בן השתנה משהו בין נישואים מספר 1 למספר 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully