וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק ידידים? זה מה שדיאן שוורץ אמרה על נתנאל

24.8.2022 / 11:38

הדוגמנית ויוצאת הריאליטי המושמצת החליטה לענות על שאלות בסטורי שלה, וסיפרה בכנות על הריבים בבית ועל מערכת היחסים עם נתנאל. וואלה! סלבס פרינדזון

דיאן שוורץ האח הגדול/חדשות 13

בסוף השבוע האחרון דיאן שוורץ העניקה ריאיון ראשון במהדורת השבת של חדשות 13, וסיפרה על האיומים וההשמצות שהיא מקבלת מאז שיצאה מהבית. למרות התגובות הקשות, שוורץ החליטה לענות על שאלות עוקבים בסטורי שלה, ואחת התשובות הדליקה נורה אדומה אצל וואלה! סלבס.

שוורץ נשאלה על מערכת היחסים שלה עם נתנאל, שהיה בן הזוג שלה בין כותלי הבית המצולם במדינה. "נתנאל ואני עברנו תהליך מהמם בבית. יש לו סיפור חיים מורכב ומרגש. הוא היה בשבילו אוזן קשבת וכתף תומכת ואני בשבילו.

במהלך השהות שלנו בבית הוא ריגש אותי, ואמר לי שעזרתי לו ללמוד לאהוב את עצמו. בחברות כמו בחברות, יש ריבים. אני מבינה שלא ראיתם הכל, אבל אנחנו שנינו יודעים מה היה בבית. אני מחכה כבר לפגוש אותו בחוץ". רגע, חברות?

דיאן שוורץ. אינסטגרם, צילום מסך
דיאן שוורץ/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית נשאלה על מה היא מצטערת, ובניגוד לראיון שהעניקה, נראה שהפעם היא לוקחת אחריות על מעשיה. "אני מתחרטת על מילים קיצוניות, כעס מוגזם וריבים מיותרים. בזמן השהות בבית לא הבנתי את האחריות שיש למילים ולכך שאנשים בבית צופים ועלולים להיפגש מהתוכן. אם הייתי מבינה כמה מתייחסים ונותנים במה לכל מילה שיוצאת לנו מהפה, הייתי בוחרת לשנות".

חוץ מהשאלות, דיאן בחרה לשתף בנאצות שהיא ממשיכה לקבל על בסיס קבוע, ושיתפה הודעה בה נכתב "תעופי לנו מהעיניים היטלר, את צריכה למות!".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דיאן שוורץ. אינסטגרם, צילום מסך
דיאן שוורץ/צילום מסך, אינסטגרם
דיאן שוורץ. אינסטגרם, צילום מסך
דיאן שוורץ/צילום מסך, אינסטגרם

"אני לא יודעת מה עוד אפשר לומר כדי שתבינו שהאיחולים האלה לא נתפסים. קשה לי לדמיין שעוד אנשים עוברים את הדברים האלה, בין אם ידוענים ובין אם ילדים. תרשו לי לשתף אתכם: במהלך הימים שלקחתי לעצמי, מצאתי את עצמי מחבקת (וידטואלית) ילדים שהיו שולחים לי הודעות, ומספרים לי שאומרים להם שהם צריכים להתאבד רק כי הם אוהבים אותי. ילדים בני שמונה! אני מנסה לשמור על חוזק מול המילים האלה, וזה לא פשוט".

וואלה! סלבס חסמה את חשבון האינסטגרם שלה לאחר שקיבלה הצעה מגונה מבוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully