וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק עמוסי: הסלבס שהסתבכו בשערוריות אינטימיות

עודכן לאחרונה: 11.8.2023 / 11:06

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה מכוערת של תמונות וסרטוני סקס שנגנבים מכוכבים ומודלפים לרשת. אבל מה אם הם עצמם מפרסמים את החומרים? וואלה! סלבס אינטימית

קים קרדשיאן. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
גם כאן היא המלכה האם. קים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

מוקדם יותר השבוע המשטרה עצרה שלושה צעירים בחשד לסחיטת איש העסקים עמוס לוזון. המעצר הגיע אחרי שסרטון אינטימי של לוזון דלף, והוא הגיש תלונה למשטרה ושכר את שירותיו של חוקר פרטי.

למרבה הצער, איש העסקים ממש לא לבד. קדמו לו סלבס רבים וטובים שנפלו קורבן לסחיטות, הדלפות, האקרים ובמקרים נדירים גם מכונות יחסי ציבור משומנות, שהבינו שמעירום אי אפשר להתעלם. קבלו את שערוריות המין של הסלבס.

בנו קריירה

המלכות הבלתי מעורערות של סרטוני הסקס "המודלפים" שעד היום איש לא הוכיח בוודאות מי אחראי על אותה הדליפה הן ללא ספק פריס הילטון וקים קרדשיאן. למי שלא מכיר את ההיסטוריה העתיקה - פריס היתה נערת זוהר סמי מפורסמת שהייתה מוכרת בעיקר בהוליווד. בתקופה שבה לא היה אינסטגרם פריס הייתה עושה הכל כדי להתברג אל תוך מגזינים של רכילות שאנחנו היינו קונים בסופר.

הכל השתנה כשדלפה קלטת הסקס שלה, שהזניקה את השם שלה, הביאה לה תוכנית ריאליטי ובעיקרון התוותה את הדרך שלה להפוך לפריס שכולנו מכירים היום. בראיונות שונים שהעניקה, פריס תיארה את האירוע כטראומטי וסיפרה שאביה שכר את שירותיו של מנהל משברים. למרות הכל, היא הצליחה לעשות מהלימון לימונדה, ונראה שמאז פרשת הקלטת היא הצליחה לשנות את דעת הציבור עליה ב-180 מעלות.

מי שלמדה ממנה ועשתה את זה אפילו טוב יותר היא כמובן קים קרדשיאן, שהייתה בסך הכל מסדרת הארונות והחברה של פריס שהזדנבה אחריה למועדונים, למדה את השיטה, והראתה לכולם איך עושים לימונדה של מיליארדים מהלימונים האלו. קרדשיאן ואמה קריס ג'נר מכחישות עד היום שהן אלה שהדליפו את הקלטת, אבל וואלה! סלבס בוחרת בצד של השמועות הפעם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

התביעה המפתיעה

חלק גדול מהכוכבות הפכו לכותרת מבלי שרצו - ג'ניפר לורנס, קייט אפטון, אריאנה גרנדה, סלינה גומז וריהאנה היו רק חלק מהמפורסמות שתמונותיהן נגנבו על ידי האקרים והופצו ברשת בשנת 2014. הסקנדל האמיתי קרה כאשר עורכי הדין של הסלבס איימו על גוגל בתביעה על כ-100 מיליון דולר, בטענה שהיא המרוויחה העיקרית מפרסום התמונות של הקורבנות.

גוגל מצידם טענו שהם עושים הכל על מנת להסיר את התמונות, והבטיחו להגביר את האבטחה שלהם. נראה שבסוף התביעה לא יצאה לפועל, אבל זה ללא ספק היה הסקנדל שגרם לכולנו לחשוב שוב אם להצטלם מול המראה באמבטיה.

הקדימו תרופה למכה

בשנת 2019 בלה ת'ורן פרסמה תמונות עירום שלה לאחר שסיפרה שהאקר פרץ לחשבון שלה ואיים לפרסם את התמונות. "אני מרגישה מגעיל, אני מרגישה שצופים בי" כתבה בלה, ואמרה שהיא לא מוכנה לתת להאקר לשלוט בה ובחייה, ולכן "הנה הציצים שלי". ואם כבר בלה, מאוחר יותר היא הצטרפה לרשת אונלי פאנס, ומסתבר שהיא גרפה מעל מיליון דולר ב-24 השעות הראשונות שלה באתר.

מעריצים בלבד

ב-2022, ME TOO חיזקה את הגבולות, החוק התחיל להגן יותר ויותר על אנשים שלא רוצים להיחשף והעברה של תמונות הפכה ללא חוקית ונושאת עונש מאסר. כמה נשים לקחו את הכוח לידיים שלהן, והחליטו להרוויח מתמונות שאותן הן מוכרות באתרים כמו אונלי פאנס. הדוגמנית אמבר רוז גורפת מאות אלפים בחודש בחשבון שבו "רואים הכל", בלאק צ'יינה מבטיחה ימי שני עם כפות רגליים ודואה ליפה גורפת עוד ועוד מעריצים עם תמונות שדולפות מדי פעם.

ויש גם גברים

נכון, אין באמת שוויון ואנחנו לא מתרגשים מתמונות עירום של גברים או מרחמים עליהם כמו על נשים. ועדיין, בעולם מסתובבות תמונות עירום של ג'סטין ביבר וכריס אוונס. אוונס אגב פנה לטוויטר כשהתמונות דלפו. התקשורת השתוללה, ובמקום להתנצל או לכעוס כתב "עכשיו כשיש לי את תשומת הלב שלכם - תצביעו" (בבחירות לנשיאות ארה"ב ב-2020).

ג'סטין מצידו הגיב קצת אחרת לדליפה של התמונות שלו ושלח מכתב התראה לאתר שפרסם את התמונות בדרישה להסיר אותן. בתגובה לנושא אמר בראיון שהוא מרגיש מחולל: "אני מרגיש שאני לא יכול לצאת החוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully