וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס, סמים ומחלת ים: מה הסלבס באמת עושים על יאכטות

29.7.2022 / 7:52

כשהטמפרטורות עולות, כמה מהכוכבים שהאהובים עלינו עולים על יאכטה ומפליגים ללב ים, שם אפשר לעשות מה שרוצים הרחק מעיני המצלמות. סתם, אי אפשר לברוח מהמצלמות. אז מה קורה שם? וואלה! סלבס קפיטן

הקיץ כבר כאן במלוא העוצמה. עבורנו, האנשים העממיים, זה אומר מזגן שמכוון באופן קבוע על 16 מעלות, חידוש הדיאודורנט כל 3 שעות ופחד לצאת החוצה מחשש שנתאדה. בשביל סלבס אמיתיים, כאלו עם חיים קצת יותר נוצצים משלנו, זה אומר בעיקר דבר אחד: הגיע הזמן להסיר את הכיסוי מעל היאכטה.

אנחנו לא מדברים על סתם יאכטה, אלא אחת כזו שמגיעה עם כל הפינוקים ואנשי הצוות, ובעיקר כזו שהם (כמעט) לא יצולמו עליה, כך שהם יכולים להיות לגמרי עצמם.

כמה עצמם? ובכן, מסתבר שכל הסלב, לא משנה עד כמה מפורסמים, הם די דומים בסופו של דבר ועושים כמעט את אותם הדברים. הכינו פופקורן, התעלמו מהמינוס ותצללו איתנו לעולם שכולו טוב. וכסף, הרבה מאוד כסף.

המתגפפים

זו כנראה אחת הפעולות הנפוצות ביותר על יאכטות. אולי זו השמש או יין הרוזה שנשפך שם ללא הפסקה, אבל נראה שאין זוג שעולה על יאכטה ומוותר על מזמוז טוב. טימותי שאלאמה נתפס עם לילי רוז דפ (כן, הבת של ג'וני), ג'סטין ביבר והיילי בולדווין הפכו את העניין להרגל וריהאנה נתפסה בתמונה נדירה עם הראפר אסאפ רוקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אבל החלק הכי משעשע הוא העבריינים החוזרים - אלו שנהנים עם בני הזוג שלהם על היאכטה, אבל בזמן שהיאכטה נשארת, בני הזוג מתחלפים. כך למשל קורטני קרדשיאן נתפסה בסשן לוהט עם האקס יונס בנג'ימה וממש לאחרונה העלתה תמונות דומות בעצמה, הפעם עם טראוויס בארקר. הארי סטיילס נתפס עם קנדל ג'נר לפני כמה שנים ועכשיו עם אוליביה ווילד וליאונרדו דיקפריו - טוב, אצלו זה אולי נראה כמו אותה בת זוג, אבל הן פשוט מתחלפות מדי שנה.

המתחתנים

נכון, אנחנו מצפים מסלבס הרבה יותר מחתונה באולם אירועים במרחק 40 דקות נסיעה מהמרכז, אבל יש את אלו שלוקחים את העניין צעד אחד קדימה ועושים את האירוע על היאכטה.

הראשונה לעשות את זה היתה מלכת הסטייל ג'קלין קנדי. חמש שנים לאחר שהתאלמנה מהנשיא קנדי, היא אמרה "איי דו" לאריסטוטלס אונאסיס, איש עסקים יווני שהתמחה בספנות, על ספינה בבעלותו בשם "כריסטינה או". 50 שנים אחר כך את אותה היאכטה שכרה גם היידי קלום, ועליה היא התחתנה הגיטריסט טום קאוליץ. גם פארל וויליאמס עשה טקס חתונה על יאכטה וג'ורג' קלוני יצא לסיבוב דאווין על הסירה שלו רגע אחרי החתונה לאמאל בלייק קומו.

המצטלמים

הנרדמים

ומהצד השני, יש גם את אלו שכל מה שהם רוצים לעשות זה לנוח. תראו את בן אפלק, שממש לפני כמה ימים נתפס ישן בחופשה יאכטה עם אשתו הטריה ג'ניפר לופז וחמשת הילדים (הלא משותפים) שלהם.

טוב, הוא בדיוק התחתן עם אחת הכוכבות הגדולות בעולם וגם כנראה צילם אותה בסשן ארוך על היאכטה, אז מגיעות לו כמה דקות של שקט. אגב אפלק ולופז, אי אפשר להתעלם מחופשה אחרת של השניים על יאכטה, אז שחזרו במדויק את הסצנה מהקליפ Jenny from the block.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully