וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמלות והנדרים: כל הפרטים על החתונה של ג'ניפר לופז ובן אפלק

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 11:05

לופז, שנישאה בסוף השבוע האחרון לאפלק, שיתפה את העוקבים שלה בפרטים מהיום המרגש של השניים. אז מי ליווה אותם, מה היא לבשה ולמה זה כמעט לא קרה? וואלה! סלבס אשת איש

בסוף השבוע האחרון, ואחרי המתנה של שני עשורים, זה סוף סוף קרה: ג'ניפר לופז ובן אפלק התחתנו בטקס אינטימי וסודי בלאס וגאס. אתר TMZ דיווח על המאורע אתמול (א'), וכעת יש פרטים חדשים על האירוע המרגש.

בני הזוג בחרו להינשא בלאס וגאס, כהם מלווים בחלק מילדיהם. לופז פרסמה מכתב באתר שלה, וסיפרה מעט על סוף השבוע הרומנטי. "עשינו את זה! אהבה היא יפה, אהבה היא נדיבה ואהבה היא סבלנית. היא הייתה סבלנית במשך 20 שנה.

זה קרה בדיוק כפי שרצינו. טסנו ללאס וגאס ועמדנו בתור להוצאת רישיון נישואים יחד עם ארבעה זוגות נוספים, שהגיעו גם הם לבירת החתונות העולמית".

"כמעט ולא הספקנו להגיע לכנסיה עד חצות, אבל הצוות במקום הסכים, בנדיבות רבה, להישאר לעוד כמה דקות ולתת לנו להצטלם בקאדילק הורודה שלנו. בנוכחות העדים הכי טובים בעולם, שמלה מסרט ישן וג'קט מהארון של בן, הקראנו את הנדרים והחלפנו טבעות אותן נענוד עד סוף חיינו. זו הייתה החתונה הטובה ביותר, זו שחלמנו עליה זמן רב.

אהבה היא דבר נהדר, אולי הטוב מכולם - ושווה לחכות לה" כתבה לופז, וחתמה בשמה החדש: ג'ניפר לין אפלק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הכלה החליפה שתי שמלות: אחת ששמרה במיוחד לכבוד המאורע, ואחרת של המעצב הלבנוני זוהיר מוראד. בני הזוג החליפו בגדים בשירותים של הכנסיה, כי אם כבר גלאם אז עד הסוף. הבוקר (ב'), העלתה לופז תמונה מהמיטה, כשמי שגונבת את ההצגה היא טבעת הנישואים שמעטרת את אצבעה.

וואלה! סלבס חולמת להתחתן בוגאס, רק כדי שהיא תוכל לאכול נקניקיה על מקל בסוף הטקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully