וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעוותת לצמיתות": לינדה אוונג'ליסטה הגיעה להסדר בתביעת המיליונים

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 11:49

דוגמנית העל שנותרה מצולקת ומעוותת לאחר הליך קוסמטי שעברה, חשפה כי הגיעה להסדר בתביעת 50 מיליון הדולרים שהגישה נגד החברה בה טופלה. וואלה! סלבס משתקמת

לינדה אוונג'ליסטה לובשת אוסקר דה לה רנטה. GettyImages
נעלמה מהעין הציבורית. לינדה אוונג'ליסטה/GettyImages

בחודש ספטמבר האחרון, ואחרי תקופה ארוכה בה נעלמה מאור הזרקורים, דוגמנית העל לינדה אוונג'ליסטה חשפה כי המראה החיצוני שלה עוות בעקבות הליך קוסמטי כושל.

אוונג'ליסטה, שהייתה אחת הדוגמניות המפורסמות והמכניסות ביותר בעולם, עמדה בשורה אחת עם נעמי קמפבל, סינדי קרופורד וקלאודיה שיפר. היא זו שאחראית לציטוט "אני לא יוצאת מהמיטה עבור פחות מ-10,000 דולרים", אבל נאלצה להפסיק לעבוד בגלל ההליך הכושל.

אמש (ג') לינדה חשפה בחשבון האינסטגרם שהגיעה לפשרה עם החברה שביצעה בה את ההליך. היא תבעה מהם כ-50 מיליון דולרים, אולם סכום הפיצוי שקיבלה נשאר חסוי.

"אני שמחה שהגעתי להסדר עם חברת CoolSculpting. כעת אני מצפה לפרק הבא בחיי, עם חברים ובני משפחה, ואני מאושרת שהעניין הזה מאחורי. אני מודה לכולם על התמיכה שקיבלתי מכל מי שפנו אלי".

אוונג'ליסטה חשפה בחודש ספטמבר שנגרם לה נזק בלתי הפיך, שגרם לה להסתגר בביתה ולהפסיד הכנסה. "המראה החיצוני שלי עוות בצורה נוראית לאחר שעברתי טיפול להקפאת שומן. תוצאת הטיפול הייתה הפוכה לחלוטין מזו שהייתה אמורה להיות. תאי השומן שלי התרחבו במקום להתכווץ ועיוותו את המראה שלי לצמיתות. התוצאה נשארה זהה למרות שעברתי שני ניתוחים כואבים לתיקון הנזקים. נותרתי, כפי שנכתב בתקשורת, בלתי ניתנת לזיהוי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לינדה אוונג'ליסטה באירוע הגאלה של מוזיאון המטרופוליטן, 2012. GettyImages
אישה יפה/GettyImages

"פיתחתי סיבוך בשם היפרפלזיה של שומן פרדוקסלי, סיבוך שלא הוסבר לי טרם הטיפול ולא הרס רק את איכות חיי, אלא הכניס אותי למעגל של דכאון עמוק, עצב ותיעוב עצמי. הפכתי למבודדת. אגיש תביעה כדי להיפטר מהבושה שאני נושאת ולהפוך את המקרה שלי לפומבי. אני עייפה מלחיות בצורה כזו ורוצה לצאת מהבית בראש מורם, למרות שאני כבר לא נראית כמו עצמי".

וואלה! סלבס עברה פעם ניתוח להוצאת שקדים, רק כדי שהיא תוכל לטחון גלידה בלי רגשות אשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully