וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית העל תובעת 50 מיליון דולר: "נותרתי מעוותת לצמיתות"

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 9:40

לינדה אוונג'ליסטה, שנחשבה לאחת הדוגמניות המצליחות והמרוויחות ביותר בעולם, העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בו הסבירה שנעלמה מאור הזרקורים לאחר שהליך קוסמטי שעברה הותיר בה מומים קשים. וואלה! סלבס מחיר התהילה

לינדה אוונג'ליסטה על שער מגזין ווג, 1991. Patrick Demarchelier, סריקה
עצוב. לינדה אוונג'ליסטה/סריקה, Patrick Demarchelier

בשנות ה-90, לינדה אוונג'ליסטה נחשבה לאחת הדוגמניות המבוקשות, המצליחות והמכניסות ביותר בהוליווד. למעשה, הציטוט "אני לא יוצאת מהמיטה עבור פחות מ-10,000 דולרים" נאמר על ידה והיא עמדה בשורה אחת עם סינדי קרופורד, נעמי קמפבל וקלאודיה שיפר.

בזמן שחברותיה ממשיכות לעשות חיל, לעבוד ולצעוד על מסלולי התצוגות הנוצצים ביותר בעולם, אוונג'ליסטה נעלמה מהחיים הציבוריים במפתיע. הדוגמנית בת ה-56 הסבירה מה עבר עליה בשנים האחרונות בפוסט כואב שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

"לכל העוקבים שלי, שתהו למה הפסקתי לעבוד בזמן שהקריירות של הקולגות שלי בנסיקה, הסיבה היא שהמראה החיצוני שלי עוות בצורה נוראית לאחר שעברתי טיפול להקפאת שומן. תוצאת הטיפול הייתה הפוכה לחלוטין מזו שהייתה אמורה להיות. תאי השומן שלי התרחבו במקום להתכווץ ועיוותו את המראה שלי לצמיתות. התוצאה נשארה זהה למרות שעברתי שני ניתוחים כואבים לתיקון הנזקים. נותרתי, כפי שנכתב בתקשורת, בלתי ניתנת לזיהוי".

אוונג'ליסטה המשיכה וכתבה על הנזק שנגרם לה: "פיתחתי סיבוך בשם היפרפלזיה של שומן פרדוקסלי, סיבוך שלא הוסבר לי טרם הטיפול ולא הרס רק את איכות חיי, אלא הכניס אותי למעגל של דכאון עמוק, עצב ותיעוב עצמי. הפכתי למבודדת. אגיש תביעה כדי להיפטר מהבושה שאני נושאת ולהפוך את המקרה שלי לפומבי. אני עייפה מלחיות בצורה כזו ורוצה לצאת מהבית בראש מורם, למרות שאני כבר לא נראית כמו עצמי".

עוד בוואלה!

סערת נפש: הכוכבים שמתמודדים עם הפרעות נפשיות

לכתבה המלאה
לינדה אוונג'ליסטה בתצוגת איב סן לורן בפריז, אוקטובר 1995. AP
בימי הזוהר/AP

ה-CNN דיווח שאוונג'ליסטה הגישה תביעה בגובה 50 מיליון דולרים נגד החברה בה עברה את ההליך הקוסמטי. בכתב התביעה טענה הדוגמנית שהחברה אינה מעדכנת את לקוחותיה בדבר תופעות לוואי וסיבוכים אפשריים של הטיפול.

עוד נכתב שאוונג'ליסטה עברה את הטיפולים בין השנים 2015 ל-2016, וביצעה את ההליך בירכיים, בבטן, בגב ובסנטר. היא תובעת כסף כדי לפצות על עוגמת נפש ואובדן הכנסה, כיוון שלא דיגמנה מאז שעברה את הטיפול.

וואלה! סלבס גם רוצה להסתובב בראש מורם, אבל הסנטרים שלה מקשים עליה ליישר את הצוואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully