וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלה להם: הסלבס שמקבלים העדפות על חשבונכם

עודכן לאחרונה: 15.7.2022 / 8:34

כולם יודעים שבעולם הסלבריטאות יש דווקא הרבה מתנות חינם, אבל לפעמים זה פשוט לא מספיק להם והגבול נחצה. אז מי הפר את הנחיות הקורונה ומי סגר קניון שלם כדי שלא יפריעו לו? וואלה! סלבס פרוטקציה

בווידאו: הרשימה של וואלה! סלבס ערב חג הפסח/מערכת וואלה!

אנחנו רגילים לכך שסלבס מקבלים יחס מיוחד: מתנות יקרות ממותגים, הזמנות לאירועים, תורים מקוצרים וליטרלי ארוחות חינם. כולם יודעים ששם נוצץ פותח דלתות, ואפילו דקוטה ג'ונסון סיפרה פעם שלפני שהתפרסמה, נהגה להתקשר למסעדות הוליוודיות ולהתחזות לעוזרת של ג'ורג' קלוני כדי לזכות במקום.

בזמן שאנחנו, פשוטי העם, מבינים את חוקי המשחק - יש סלבס שמגזימים ולא רק מנצלים את השם הנוצץ שלהם כדי לנסות להרוויח, אלא מקלקלים לאחרים. השבוע ראינו דוגמא חיה לכך, כאשר עדי בוזגלו התרברבה בחשבון האינסטגרם שלה שחברת התעופה עיכבה טיסה כדי שהיא ובני משפחתה יספיקו לעלות. מדובר בעיוות של המציאות, בלשון המעטה, אבל הנזק כבר נעשה. למרבה הפלא, הם ממש לא היחידים. קבלו רשימה חלקית מאוד.

נגעה בשמיים: בר רפאלי

בר רפאלי. וואלה! מזל טוב
בר רפאלי/וואלה! מזל טוב

היום היא אמא לשלושה ילדים שמארחת חברים מהגן ומנסה לצאת אותנטית בסדרת הדוקו-ריאליטי המשפחתית, אבל פעם הדוגמנית הבינלאומית היתה עושה הכל כדי שציבור האיכרים בישראל לא יעז לנשום את אבק הכוכבים שלה.

אי אפשר לשכוח את החתונה של בר רפאלי ועדי עזרא, שאיימה לחסום את שמי ישראל כי רפאלי פחדה ממסוקים א-לה הוליווד. כן, הכל בשביל שלא יצלמו אותה ביום הגדול שלה, מה שרובנו יכולים לעשות היום אם רק נסתובב קצת בגינות השעשועים בצפון ת"א.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

סגרים ונהנים: עומר אדם

עומר אדם חתונה רוסלנה רודינה. ניר פקין, מערכת וואלה!
עומר אדם חתונה רוסלנה רודינה/מערכת וואלה!, ניר פקין

זוכרים את תקופת הקורונה, בה נאסר עלינו לצאת מהבית וחגגנו חגים בזום? היו לא מעט אנשים שפחות זרמו על ההנחיות, ביניהם הזמיר הלאומי עומר אדם שהסתבך בשלל פרשיות מביכות בתקופה בה המגפה השתוללה.

אדם השתתף בבר המצווה של אחיה של האקסית שלו, שיראל טולדנו, בתקופה בה התקהלויות היו אסורות. הוא בילה במסיבות במיקונוס, נדבק בנגיף ואחרי שחטף לא מעט אז, העביר מספר חודשים מעבר לים.

אבל רגע, הקשר הבעייתי של משפחת אדם עם הנגיף לא מסתיים כאן: שרון אדם, אמו של הזמר, חזרה מחו"ל וחמקה מנמל התעופה בן גוריון כדי לא להיכנס לבידוד במלונית קורונה.

הקשב המפקדת: סלבס בצה"ל

אלה לי להב מתגייסת. ניר פקין, ניר פקין
אלה לי להב מתגייסת/ניר פקין, ניר פקין

העובדה שסלבס מקבלים יחס מועדף בצבא היא לא חדשה, ולמרות שצה"ל מנסה להשיל ממנו את תדמית המעריצה השרופה לכל מי שיש לו מעל 100,000 עוקבים, אנחנו עדיין שומעים על מקרים בהם סלבס קיבלו יחס מיוחד.

כך נוצרו תפקידים מיוחדים ו"מסלול טאלנט", שמאפשר לחיילים הנוצצים לקחת ימי חופש מתי שהם צריכים. קחו לדוגמא את נועה קירל, שהתגייסה והתעופפה לחופשה במלדיביים יום למחרת. זה המסלול שאפשר למרגי, אנה זק, אלה לי להב ואחרים להמשיך בקריירות שלהם, בזמן שהם מעלים סלפי במדים. נכון שצה"ל מנסה להסביר ש"זה ממש כמו ספורטאי מצטיין", אבל לנו זה עדיין מרגיש קצת לא פייר.

פותחת תיק בבקשה: מייקל ג'קסון

מייקל ג'קסון תמיד רצה להיות האיש המפורסם הרגיל בעולם - ולכן הוא היה עושה דברים שגרמו לו להרגיש רגיל, רק בתנאים של מגה סלב. אנחנו לא מדברים על החיבה לקטינים, אלא על כך הלונה-פארק שהוא גר בו, למשל.

אבל אחד השיאים היה כשהוא ביקש "לעשות קניות כמו אדם רגיל". מכר שלו סגר קניון שלם, שהושבת והגישה אליו נחסמה, כדי שג'קסון יוכל להסתובב עם עגלה בין המוצרים. כיוון שכל סיפור שקשור בג'קסון חייב לקבל טוויסט מקריפ, היחידים שהורשו להיכנס לקניות הם בני משפחתו, כדי לתת לו תחושה של שווה בין שווים.

מלגה מלאה: לורי לוקלין

לורי לוקלין. GettyImages
לורי לוקלין/GettyImages

אין הרבה דברים שמתחרים עם החשיבות שאמריקאים נותנים לקולג' טוב. זה מתחיל מהגן, עם הורים לחוצים שעושים הכל כדי לשחד את הגננת, שתקבל את ילדיהם בני השנה לגן הנכון.

בתיכון, בני הנוער מתישים את עצמם נפשית כדי לעמוד בכל הבחינות, וחלקם מספרי על חרדות וקשיים אמיתיים שמתפתחים מהלחץ. זה לא היה המצב עבור כוכבות כמו פליסיטי האפמן ולורי לוקלין, שהסתבכו בפרשת הונאה. השתיים שילמו סכומי עתק כדי שבנותיהן יתקבלו לקולג'ים יוקרתיים על תקן של ספורטאיות, מבלי שיהיו להן ציונים מתאימים או יכולות מיוחדות. הקבלה הגיעה על חשבון סטודנטים אחרים, שההורים שלהם לא היו עשירים מכדי לשחד. זה נגמר בכלא ובעיקר בהרבה מבוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully