וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשקט בשקט: ג'וני דפ הגיע להסדר בתביעה נגדו

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 11:25

השחקן שכיכב לאחרונה במשפט מתקושר מול גרושתו אמבר הרד, הגיע להסדר מחוץ לכתלי בית המשפט לאחר שהכה איש צוות שעבד לצידו בשנת 2017. וואלה! סלבס שליטה בכעסים

ג'וני דפ. GettyImages
מה יהיה? ג'וני דפ/GettyImages

בחודשים האחרונים מדורי הרכילות עקבו באדיקות אחרי המשפט שהתנהל בין השחקן ג'וני דפ לגרושתו, אמבר הרד. הוא חזר להיות גבר מחוזר ונערץ, היא הפכה להיות האישה השנואה ביותר באמריקה ולאחר שבית המשפט קבע כי היא שיקרה, השניים חזרו לחייהם.

אבל לא הכל שקט בגזרתו של דפ: ה"דיילי מייל" הבריטי דיווח כי הוא הגיע להסדר מחוץ לכתלי בית המשפט עם איש צוות בשם גרג ברוקס. לטענתו של ברוקס, השניים עבדו יחד על סרט משותף בשנת 2017, ובמהלך ויכוח ביניהם דפ היכה אותו, תוך שהוא "מצחין מאלכוהול". מי שייצגה את דפ בתיק הייתה קמיל וסקז, שהפכה גם היא לכוכבת לאחר שעבדה עם דפ במשפט שניהל נגד הרד.

אמבר הרד בהקראת פסק הדין במשפט הדיבה של ג'וני דפ נגדה/רויטרס

פרטי ההסדר לא פורסמו, אולם בכתב התביעה שברוקס הגיש נגד דפ, הוא טען כי במהלך ויכוח ביניהם, השחקן נתן לו שני אגרופים. לדבריו, הוא היה שיכור והציע לו 100,000 דולרים כדי שירביץ לו חזרה. עוד סיפר ברוקס כי איבד את עבודתו, לאחר שסרב לבטל את התביעה נגד דפ. עוד סיפר, כי השחקן נהג לצרוך סמים במהלך צילומי הסרט.

וואלה! סלבס הייתה נערת מים בצעירותה, אבל נהגה להגניב לסט גם קריסטל מנטה בלי שאף אחד ישים לב.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'וני דפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully