וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן טוענת שמעולם לא נותחה "מלבד מעט בוטוקוס". מנתח פלסטי בתגובה: "היא משקרת"

14.7.2022 / 0:01

מוקדם יותר החודש פורסמו תמונות חדשות של קים קרדשיאן בהן היא נראית צעירה יותר מאי פעם. היא טענה שמעולם לא נותחה, מילאה שפתיים או לחיים - והסתפקה רק במעט בוטוקס למצח, אך מנתח פלסטי טוען כעת שהיא משקרת. וואלה! סלבס בזום על הפרצוף שלה

איך השתנתה קים קרדשיאן בין השנים 1984 ל-2013/צילום: גטי, עריכה: רן צימט

קים קרדישאן טוענת שמעולם לא עברה ניתוחים פלסטיים ומילויים לפנים - מלבד מעט בוטוקס למצח - אך המנתח הפלסטי ד"ר טאנק טיריאקי מצביע על כל המקומות שלדבריו היא בהחלט שיפצה, ואותם היא מסרבת להסגיר.

קים בת ה-41 בהחלט נראית צעירה יותר בתמונות חדשות שלה שפורסמו במגזין Allure ובמותג ההלבשה התחתונה שלה, SKIMS. הקרדשיאן הציגה גזרה צנומה בביקיני כסוף קטנטן לאחר שהשילה ממשקלה כ-10 קילוגרמים, ופניה נראות ללא קמטים. על אף שברור לכולנו שהתמונות עברו שיפוץ קל, מנתח פלסטי טוען שגם קים עברה שיפוץ קל - אולי אפילו כבד - לאורך השנים. בראיון למגזין, היא טענה שמעולם לא מילאה שפתיים או לחיים, אלא הסתפקה רק "במעט בוטוקס" במצח. היא אמרה: "ללא מילוי. מעולם לא מילאתי אף אחד מהם (שפתיים או לחיים), מעולם". אז האם קימי שלנו משקרת?

ד"ר טאנק טיריאקי, מנתח פלסטי במרפאת Cadogan Clinic בלונדון, מאמין שישנן עדויות ברורות לכך שקים עברה מקצה שיפורים במהלך השנים.

התמונות החדשות של קים קרדשיאן

ובמגזין Allure

מאז שודרה לראשונה סדרת הריאליטי שלה "משפחת קרדשיאן" ב-2007, קים התמודדה עם שמועות על שאיבת שומן והגדלת ישבן. בפרק ששודר ב-2011, היא אפילו עברה צילום רנטגן כדי להוכיח שאין לה שום סיליקון בחלק האחורי המאוד מפורסם שלה. אולם, ד"ר טיריאקי טוען: "עלינו לבסס את התצפיות שלנו על האנטומיה האנושית ועל מדע הרפואה וההזדקנות. הפנים והגוף משתנים עם תנודות במשקל ועם הזמן. כשמסתכלים על האבולוציה של קים, יש סימנים המעידים על כך שהשינויים האלה לא התרחשו באופן טבעי".

הוא הוסיף: "היחסים בין חלקים שונים בפלג הגוף העליון אינם משתנים, אבל במקרה של קים, יחס המותניים מול החזה השתנה באופן דרמטי לאחר 2010. זה מצביע על כך שאולי היא עברה שאיבת שומן במותניים ובירכיים וששומן הוזרק לישבנה. ניתן לראות זאת על ידי הדקיקות של המותניים, הירכיים, תנועה גלית קלה בצדדי הירכיים ומלאות מוגזמת של ישבנה".

על צילום הרנטגן הזה אמר ד"ר טיריאקי: "לא ניתן לאבחן העברת שומן ברדיולוגיה. זה רק יוכיח שהיא לא עשתה שתלים. כמו כן, תאי שומן שהועברו גדלים על ידי עלייה במשקל ושינויים הורמונליים עקב הריונות - וכתוצאה מכך הובילו למלאות קיצונית של ישבנה בסביבות 2016 ו-2017".

ככה היא נראתה ב-2008:

קים קרדשיאן בחוף הים בנובמבר 2008. Troy Rizzo/, GettyImages
קים קרדשיאן בחוף הים בנובמבר 2008/GettyImages, Troy Rizzo/

וככה היום

קים קרדשיאן. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
קים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

קים קרדשיאן טוענת שהבטן השטוחה והישבן הרזה שלה הם תוצאה של ירידה בצריכת פחמימות וסוכר, ריצות יומיות על הליכון ולבישת של חליפת סאונה פעמיים ביום. היא אמרה: "לא הרעבתי את עצמי אבל הקפדתי מאוד על תזונה. רק הירקות והחלבונים הפשוטים ביותר".

ד"ר טיריאקי חושד שהחלק האחורי הפחות עגלגל של קים מצביע על שאיבת שומן. הוא אמר: "נראה כי ייתכן שקים עברה שאיבת שומן ברזולוציה גבוהה, שוב כדי לעצב את שישיית הריבועים בבטן, אבל גם עודפי השומן שהוזרקו פוזרו מחדש ממש לאחרונה. ההתערבות האחרונה הזו עבדה היטב והיא מאוזנת יותר כעת".

הוא הוסיף: "שינויים אנטומיים מראים שייתכן שהיא עברה בהתחלה שאיבת שומן לצמיגי הבטן, לרוחב ולפנים הירכיים ולברך הפנימית, כשהשומן מוזרק לישבנה. אז היא עלתה במשקל, במיוחד באזורי ההזרקה, ומאז הוא פוזר מחדש על ידי שאיבת שומן ברזולוציה גבוהה".

קים קרדשיאן מפוצלת. GettyImages, אילוסטרציה, עיבוד תמונה
מימין - קים בשנות העשרים, משמאל - קים החדשה/עיבוד תמונה, GettyImages, אילוסטרציה
קים קרדשיאן מפוצלת. GettyImages, אילוסטרציה, עיבוד תמונה
שום הליך? נשמע מפוקפק/עיבוד תמונה, GettyImages, אילוסטרציה

"אני אוכל קקי אם זה אומר שאוכל להיות צעירה לנצח"

האם לארבעה מהראפר והבעל לשעבר קניה ווסט, יוצאת כעת עם הקומיקאי בן ה-28, פיט דיווידסון. היא התבדחה בעבר ש"תאכל קקי אם זה אומר שתוכל להיות צעירה לנצח". היא אמרה אז: "באמת חשוב לי להיראות טוב. כנראה שחשוב לי יותר מ-90 אחוזים מהאנשים על הפלנטה הזו. זה לא קל כשאת אמא ואת מותשת או שאת בבית הספר. אני כל האמור לעיל".

עם זאת, הגיע הזמן להתמודד עם העובדות: זה נראה שהיא בקושי הזדקנה ביום. ד"ר טיריאקי מאמין שקים עברה "עבודה מוקדמת" על האף וקו הלסת. הוא אמר: "אני חושב שהיא עברה ניתוח אף כי האף שלה השתנה לחלוטין מאיך שנראה בתחילת הקריירה שלה. היא גם נראית כאילו עברה הסרת שומן מקו הלסת שלה ומעצמות הלחיים שלה, כי מבנה הפנים שלה השתנה והפך חד יותר ב-2010, בשאיבת השומן הראשונית".

קים קרדשיאן מפוצלת. GettyImages, אילוסטרציה, עיבוד תמונה
גם הישבן השתנה, לא?/עיבוד תמונה, GettyImages, אילוסטרציה
קים קרדשיאן. gettyimages, מערכת וואלה! NEWS
מקבץ השינויים שלה/מערכת וואלה! NEWS, gettyimages

הטענה שלה שעכשיו אין לה חומרי מילוי בלחיים ובשפתיים עומדת בעינה, למרות שד"ר טיריאקי אומר שהמראה הצעיר שלה עשוי להיות תלוי בהליכים עדינים שעברה בקו הלסת שלה. הוא אמר: "קים שינתה את הסגנון שלה כדי להיות קצת יותר טבעית, בגוף ובפנים. אם יש לה חומרי מילוי בפנים, הם טובים מאוד כי לא ניתן לזהות אותם. הדרך שבה אתה יכול לדעת אם למישהו יש חומרי מילוי היא הפוכה ממה שאנשים חושבים. מעל גיל 30, אנו מאבדים את תמיכת העצם ואת מתאר העצם ולכן קו הלסת ועצמות הלחיים שלנו מתכווצים. אם מישהו לא משתנה לאורך זמן, כנראה שעשו להם עבודה מדהימה".

הוא הוסיף: "בקו הלסת התחתון, העור עבה מספיק כדי לכסות את חומרי המילוי. באזור העיניים, שבו העור דק יותר, חומרי המילוי יבלטו. אתה תקבל אפקט 'כרית' אפור באזור התחתון של העין. בלחיים, הדרך היחידה לשמור על הצורה היא באמצעות העברת שומן. אפשר לראות שהיא עשתה בוטוקס כי אין לה קמטים. לאנשים שנראים צעירים וטבעיים נעשו פרוצדורות טובות. לאנשים שנראים לא טבעיים נעשו פרוצדורות גרועות. קים נראית מאוד טוב לגילה".

גם וואלה! סלבס נראית טוב לגילה. גילה גמליאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully