וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל בספלוב: "התינוק נולד בלי דופק ובלי נשימה"

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 10:52

יוצאת הריאליטי ואושיית הרשת שילדה את בנה השני כתבה פוסט חשוף בחשבון האינסטגרם שלה, וחלקה את חווית הלידה המסובכת שהייתה לה. וואלה! סלבס תודה לאל

אדל בספלוב. אינסטגרם, צילום מסך
רק בריאות. אדל בספלוב ומאץ' עבד/צילום מסך, אינסטגרם

אדל בספלוב ילדה אתמול (א') בן לה ולבעלה מאץ' עבד, ואח קטן לשייה המתוקה. אלא שמאחורי הפילטרים והתמונות המחוייכות, הסתתרה לידה מסובכת מאוד. בספלוב, בכנות האופיינית לה, חלקה עם עוקביה את הסיפור כולו.

"חשבתי המון אם לשתף את סיפור הלידה הלא חלומי הזה שהיה לי, אבל אז נזכרתי שמהות האינסטגרם שלי הוא לשתף את האמת כמו שאני חולקת איתכם כל יום, כל דקה וכל שעה ביום, בלי פילטרים ובלי חארטות

זה התחיל בזה שהגעתי למיון לזירוז. כשהגעתי למיון, מסתבר שהיו לי צירים סדירים. העלו אותי לחדר לידה ונץנו לי פיטוצין. אחרי שעה כבר התקדמתי. נשמע כמו התחלה מדהימה, הרופא שלי פרופסור קופרמינץ והמיילדת אמרו לי שעד שש אני יולדת".

"ביקשתי אפידורל ואמרתי שהכאבים הם באמת לא נסבלים, ולא בגלל הפיטוצין. משהו לא היה נראה לי תקין, במיוחד אחרי שעברתי לידה. אני יודעת מה ההרגשה ומשהו היה נראה מוזר מאוד. התחילו אפידורל ותוך כדי מתן אפידורל ופיטוצין הרגשתי שמאוד כואב לי, שהאפידורל לא משפיע. לא אחפור עכשיו לעומק, אבל הייתי בטוחה שאני ממש עומדת למות מכאבים שאני בכלל לא אמורה להרגיש.

התחלתי לצרוח מכאבים והבנו שמשהו לא תקין. הסתבר שהנסיך הקטן פשוט שכב עם הראש הפוך, משהו שלעולם לא שמעתי. הפנים והאף שלו פשוט מקדימה ולכן הוא לא מצליח להתברג בתעלת הלידה. באיזשהו שלב הדופק של הנסיך שלי התחיל לרדת והחליטו ליילד אותי בקיסרי. התחננתי, התפללתי לשמיים.

המיילדת ניסתה לעשות הכל מהכל וכבר התחילו להכין אותי לניתוח. חמישה רופאים לחדר ואמרו שכדאי לתת ניסיון אחרון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אדל בספלוב השקת זוג מנצח VIP 2021. ניר פקין
הורים לשניים/ניר פקין

אבל הסיפור לא נגמר כאן, לא לפני שהלידה תקבל טוויסט שהיא הסיוט של כל הורה. "בשעה 00:15, בנס גדול, כשלעובר כבר כמעט לא נשאר כוחות ואני כבר גמורה, כנראה מכוח שאלוהים נתן לי התחלתי ללחוץ כשהראש בכלל הפוך ובפלא הצלחנו להוציא אותי עם וואקום.

רק שאז עוד התקף לב: הוא יצא בלי דופק בלי נשימה. לקחו אותו ממני לעשר דקות שנראו כמו נצח, עשר הדקות המפחידות בחיי. כולנו בוכים ולא מבינים מה קרה עכשיו, ואז בנס נכנסה הרופאה המדהימה שאמרה שהכל תקין הוא חזר לנשום. הדופק היה סדיר, ולי נשאר לי לבכות להגיד תודה לאלוהים על הנס הקטן, על החתיך המושלם שנולד יפיוף בריא ושלם".

וואלה! סלבס חטפה התקף לב בעבר, כשביקרה במעדנייה החביבה עליה וגילתה שהסלמי אזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully