וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה: אדל בספלוב ילדה בן

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 8:23

יוצאת הריאליטי ומלכת השאלות-תשובות בסטוריז הביאה לעולם בן מתוק, אח קטן לשייה אסתר שהפכה בעצמה לאושיית רשת. וואלה! סלבס קוד קופון

אם נכנסתם לאינסטגרם אתמול ותהיתם למה חשבונה של אדל בספלוב שומר על שקט יחסי, זה כנראה בגלל שהיא הייתה קצת עסוקה. בספלוב ילדה אתמול (יום ראשון) בן מתוק, ילד שני לה ולבעלה מאץ' עבד ואח קטן לשייה אסתר בת השלוש, שהפכה לכוכבת רשת בפני עצמה.

בספלוב חשפה את ההריון המרגש בחודש פברואר האחרון, אז העלתה לחשבון האינסטגרם שלה שלוש תמונות של שייה, מוקפת בבלונים עליהם נכתב שהיא עומדת להפוך לאחות גדולה. מאז היא חלקה עם 533 אלף העוקבים שלה את כל החשקים, העייפות וההכנות הקדחתניות לקראת הגעתו של בן המשפחה החדש והחמוד.

לפני כחצי שנה בית המשפט הורה לאתר מאקו לפצות את בספלוב ב-70,000 שקלים לאחר שחשף את הריונה הראשון בניגוד לרצונה. אדל סיפרה כי התמודדה עם מצב רפואי מורכב שסיכן את המשך ההיריון, אולם האתר החליט להעלות את הידיעה בכל זאת וגרם לפגיעה בפרטיותה.

בספלוב ומאץ' נישאו בשנת 2018 אחרי זוגיות שידעה עליות, מורדות ובעיקר שמועות. הם הפכו להורים ביוני 2019, אז אדל ילדה את שייה אסתר הקטנה. בהמשך, הם קטפו את המקום הראשון בתכנית "זוג מנצח VIP".


וואלה! סלבס משתוקקת להביא חיים לעולם, זה פשוט שהיא עדיין לא הצליחה לפענח את חייה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully