וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההריון של אדל בספלוב נחשף - והיא תפוצה ב-70 אלף שקלים

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 12:30

הכוכבת חשפה שבזמן שהייתה בהריון עם בתה שייה, סבלה ממצב רפואי שהפחית את סיכוייה ללדת תינוקת בריאה. אתר מאקו בחר לפרסם את דבר ההריון למרות התנגדותה ובית המשפט פסק פיצויים לטובת בספלוב. וואלה! סלבס לוחמת צדק

אדל בספלוב השקת זוג מנצח VIP 2021. ניר פקין
יו גו גירל! אדל בספלוב ומאץ' עבד/ניר פקין

יוצאת הריאליטי ואשת העסקים אדל בספלוב פרסמה היום (ג') בחשבון האינסטגרם שלה שזכתה בתביעה שהגישה לפני כשלוש שנים נגד אתר מאקו.

בספלוב העלתה את פסק הדין לחשבון האינסטגרם שלה והסבירה שסבלה ממצב רפואי שסיכן את המשך ההריון. לדבריה, אתרי בידור שונים הבינו את המצב הרגיש בו היא נמצאת והסכימו לשתף איתה פעולה, אולם מאקו החליטו לפרסם ידיעה בנושא.

"לפני שלוש שנים גיליתי על ההריון עם שייה. לאחר מספר חודשים, גיליתי שליד שייה יש קריש דם שמאיים על ההריון. נתנו להריון הזה 50% להצליח ולכן באותה תקופה לא רציתי לפרסם כי לא ידעתי אם להמשיך.

אני חייבת לציין שכל הכתבים ועמודי הבידור מאוד כיבדו את פרטיותי חוץ ממאקו סלבס, ללא כל התחשבות וכמובן ללא פחד - הם פרסמו על ההריון שלי. אני, ללא כל פחד כי איך לומר, אני מעולם לא פחדתי שעמוד בידור או אתר יפסיקו לפרסם אותי הלכתי ותבעתי אותם".

"שלוש שנים שנלחמתי על הפרטיות שלי, שלוש שנים שכל הזמן ריחפה מעליי הידיעה שמאקו לא יפרסמו אותי. חבל שמאקו לא מכירים אותי כי אני לא מחפשת פרסום בשום סיטואציה. עובדה שגם אתם, קהל העוקבים שלי, לא ידעתם על מה שמתחרש מאחורי הקלעים. לא עניין אותי שמאקו סלבס לא יפרסמו אותי, עניין אותי לגרום לאותם כתבים להבין שקודם כל זאת פרטיות האישה ואנחנו הנשים נחליט מתי לפרסם דברים שקשורים בבריאות שלנו.

אמשיך ואגיד שאני לא מפחדת ולעולם לא פחדתי שעמוד כזה או אחר יפסיק לפרסם אותי. תמיד זה אינטרס של שני הצדדים: אני צריכה אותם והם צריכים אותי. במקרה הזה, לא משנה כמה תהליכי גישור עברנו והמון ניסיונות להסביר לי כמה התביעה שלי היא חלשה ולא מגיע לי כלום, עדיין נלחמתי והנה התוצאה: ניצחתי וניצחתי בגדול! אני מקווה ילמד את כולנו שיש לנו פרטיות למרות שאנחנו מפורסמות ומותר לנו להחליט מתי ואיך לפרסם דברים שקשורים אלינו".

עוד בוואלה!

נערה חשמלית: מה הצחיק את דנה פרידר?

לכתבה המלאה
אדל בספלוב. ראובן שניידר
ניצחון/ראובן שניידר

על פי פסק הדין שבספלוב העלתה לחשבון האינסטגרם שלה, פרסום הידיעה אכן היווה פגיעה בפרטיותה היא תזכה לפיצוי בשווי כולל של קצת יותר מ-70 אלף שקלים, שכוללים גם הוצאות משפט ושכר טרחה לעורכת הדין שלה.

בספלוב זכתה לתמיכה ממספר כוכבות מקומיות, בהן חן אמסלם, טיטי איינאו וספיר אביסרור שחיזקו אותה ואת בחירתה בהליך משפטי.

אדל בספלוב מסרה בתגובה: "מאוד שמחה על הניצחון הפרטי שלי, אולי יבינו שיש גבול לפרטיות".

וואלה! סלבס לא בהיריון, זה פשוט שהיא אכלה סביח בחמש בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully