וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכח מדעית: אלה הגבר והאישה היפים ביותר בעולם - כבר שנה שלישית ברציפות

21.6.2022 / 23:36

הוא גיבור העל החדש שלנו והיא האישה המושמצת ביותר לשנת 2022. נחשו מי הם הגבר והאישה היפים ביותר בעולם על פי המדע? וואלה! סלבס בונה מתח

אמבר הרד בהקראת פסק הדין במשפט הדיבה של ג'וני דפ נגדה/רויטרס

יופי חיצוני הוא לא תמיד עניין של טעם, כך מתברר. טכנולוגיה חדישה (יחסית) שעושה שימוש במשוואה המודדת שלמות פיזית, מצאה מי הם הכוכבים ההוליוודיים היפים ביותר בעולם. כלומר, אתם יכולים לחשוב שהנרי קאוויל הוא הגבר החתיך ביותר בעולם ושביונסה היא האישה המושלמת, אך על פי המדע הם לא.

טוב למעשה הנרי קאוויל כמעט כן, אבל יש מי שמוביל עליו בפער של 0.69 אחוזים בלבד והוא למעשה כבר שנה שלישית ברציפות מחזיק בתואר המחמיא ביותר בעולם. זוכרים מי זכה בתואר ב-2020? בנינו מספיק מתח כדי לספר או שעוד קצת? אז הכוכב ההוליוודי האטרקטיבי ביותר בעולם הוא רוברט פטינסון.

לאחר שכבש את לבנו ב"הארי פוטר וגביע האש", שבה אותנו לגמרי ב"דמדומים" ולאחרונה חזר למסך הגדול בתור באטמן האחד והיחיד - כעת זוכה פטינסון בן ה-36 לתואר הכבוד "הגבר היפה ביותר בעולם", בו הוא זכה לראשונה ב-2020 וזו לא בחירה של אנשים בני תמותה אלא של נוסחה מתמטית. כן, המדע מוכיח שהוא עדיין מחזיק בתואר הזה ושאין יפה ממנו.

טכנולוגית מחשב המשתמשת במשוואת "יחסי הזהב של פי היופי" המודדת שלמות פיזית לפי הגדרת היופי של יוון העתיקה - העניקה לכוכב את הציון המאוד גבוה - 92.15 "אחוזי שלמות" - מה שמציב אותו בראש טבלת הגברים ההורסים של 2022. פטינסון הביס את הנרי קאוויל (91.64%), בראדלי קופר (91.08%), בראד פיט (90.51%) וג'ורג' קלוני (89.91%), מדווח Lad Bible.

הגבר היפה בעולם: רוברט פטינסון - 92.15 אחוזי שלמות

רוברט פטינסון הוא הגבר היפה בעולם. Dr. Julian De Silva, אתר רשמי
אתר רשמי, Dr. Julian De Silva/אתר רשמי, Dr. Julian De Silva

ד"ר ג'וליאן דה סילבה, שבבעלותו מכון לטיפולים קוסמטיים מתקדמים בלונדון, השתמש בטכנולוגיה בה הוא משתמש עבור מטופליו כדי להשוות בין כוכבי הוליווד. "רוברט פטינסון היה המנצח המובהק כשמדדנו את תווי הפנים שלו ביחס לתווי הפנים המושלמים על פי ההגדרה היוונית", הסביר ד"ר דה סילבה. המצח, העיניים, הגבות, האף, השפתיים, הלסת ומבנה הפנים של פטינסון היו הכי קרובים לרעיון השלמות של היוונים הקדומים - אמנים וארכיטקטים מתקופת הרנסנס שעבדו על יצירותיהם על פי הסכמה זאת. "פטינסון נמצא בחמישייה הראשונה כמעט בכל הקטגוריות שנבדקו מכיוון שיש לו תווי פנים קלאסיים ולסת מסותתת היטב. ירד לו ציון על השפתיים שלו שקצת דקות ושטוחות מדי".

הוא הוסיף: "טכניקות מיפוי מחשב חדשות לגמרי אלו מאפשרות לנו לפתור את התעלומה של מה הופך אדם ליפה פיזית. הטכנולוגיה שימושית בתכנון ניתוחים פלסטיים למטופלים".

לפי הדיווחים, יחס הזהב של היופי שימש את ליאונרדו דה וינצ'י עבור יצירתו המפורסמת, האיש הוויטרובי. אלגוריתם הסימטריה המתמטי הוא שעומד בבסיס תפיסת האטרקטיביות שלנו. השיטה היא למדוד את האורך והרוחב של הפנים שלנו ואז להשוות בין התוצאות. המידות נלקחות מקו השיער לנקודה שבין העיניים, לאחר מכן בין העיניים לתחתית האף ולסיום בין החלק התחתון של האף עד לקצה הסנטר. אדם נחשב "יפה מבחינה מדעית" אם המספרים שווים.

על המקום השני והמכובד ברשימה, הנרי קאביל, אמר סילבה: "קאביל קיבל את הציון הגבוה ביותר על השפתיים והמצח שלו. הוא גם קיבל ציון גבוה על היחס שבין האף לשפתיים ולעיניים שלו. עם זאת, הרווח בין העיניים הוריד לו מהציון הסופי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

במקום השני: הנרי קאביל - 91.64 אחוזי שלמות

הנרי קאביל ברשימת הגברים היפים בעולם. Dr. Julian De Silva, אתר רשמי
אתר רשמי, Dr. Julian De Silva/אתר רשמי, Dr. Julian De Silva

במקום השלישי: בראד פיט - 90.51 אחוזי שלמות

בראד פיט ברשימת הגברים היפים בעולם. Dr. Julian De Silva, אתר רשמי
אתר רשמי, Dr. Julian De Silva/אתר רשמי, Dr. Julian De Silva

ומה בדבר האישה היפה ביותר בעולם?

לא שכחנו אותך מותק. למען האמת, את מופיעה בכל חור בתקופה האחרונה אז איך אפשר לשכוח. השחקנית שזכתה בתואר האישה האישה היפה ביותר בעולם עברה שנה קשה מאוד. היא עברה הליכי גירושין ומאבק משפטי מלוכלך ומתוקשר מאוד מבעלה המאוד אטרקטיבי בפני עצמו, הפסידה במשפט, אמרו שהיא התגלתה כשחקנית מאוד גרועה במהלכו והתגובות שלה - כולל אחת שקשורה לכלב שלה ולדבורה - זכו לממים אכזריים ברשת. סיפקנו מספיק רמזים. כן זאת את, אמבר הרד.

אמבר הרד האישה היפה בעולם. Courtesy Dr Julian De Silva, צילום מסך
אמבר הרד היא האישה עם הפנים היפות ביותר בעולם/צילום מסך, Courtesy Dr Julian De Silva

אמבר הרד בת ה-36 יכולה להתנחם בעובדה שהיא האישה היפה ביותר בעולם על פי המדע והיא באמת זקוקה לנחמה הזאת בתקופה הכה קשה שהיא עוברת. לפי המנתח ד"ר ג'וליאן דה סליבה - העיניים, הגבות, האף, השפתיים, הסנטר, הלסת וצורת הפנים של הרד עומדים על 91.85% מ"יחס הזהב" של היוונים. מפורסמות נוספות שנותחו לפי תורת היחסים המחמירה הזו הן קים קרדשיאן שהגיעה לנתון נאה של 91.39%, קייט מוס עם 91.06%, אמילי רטאייקאוסקי עם 90.8% ולבסוף קנדל ג'נר עם 90.18%.

אמבר הרד. Courtesy Dr Julian De Silva, צילום מסך
מושלמת?/צילום מסך, Courtesy Dr Julian De Silva

באמצעות אותה טכנולוגיית סריקת פנים, המומחה יצר את הפנים המושלמות מבחינה מדעית: האף של אמבר הרד, הגבות של קים קרדשיאן, העיניים של סקרלט ג'והנסון, צורת הפנים של ריהאנה, השפתיים של אמילי רטאייקאוסקי והמצח של קייט מוס.

גם וואלה! סלבס היא האישה היפה ביותר בעולם - אם העולם הזה הוא חנות עולם הבית בפתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully