וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת המיליונים: אמבר הרד תערער על גזר הדין

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 13:10

השחקנית, שחויבה לשלם לג'וני דפ מיליוני דולרים לאחר שהגיש נגדה תביעת לשון הרע, החליטה לערער על העונש שניתן לה. האם זה בגלל שאין לה את סכום הכסף הנדרש? וואלה! סלבס הדסטארט

אמבר הרד בהקראת פסק הדין במשפט הדיבה של ג'וני דפ נגדה/רויטרס

אמש (ד') קבע חבר המושבעים בבית המשפט בוירג'יניה שאמבר הרד תשלם לגרוש שלה, השחקן ג'וני דפ, 15 מיליון דולרים לאחר שהגיש נגדה תביעת לשון הרע. המושבעים קבעו שהרד שיקרה בעדותה, וציינו כי "פעלה בכוונת זדון וניצלה את תנועת Me Too כדי להתנקם בדפ".

שעות ספורות לאחר מתן פסק הדין, החליטה דפ לערער על העונש שניתן לה. צהובונים מעבר לים דיווחו כי הפור נפל לאחר שהבינה כי הפסידה במשפט. בזמן שהצוות המשפטי שלה מתכונן לערעור, דפ עצמו נמצא באנגליה ויצא לחגוג את הפסיקה בבר מקומי בניוקאסל.

ערעורה של הרד היה צפוי, בעיקר לאחר שקוראים את ההצהרה ששחררה אתמול. עם זאת, ייתכן והחליטה להמשיך את ההליך המשפטי פשוט כי אין לה מספיק כסף לשלם. הונה של הרד מוערך בסכומים שנעים בין שניים לשמונה מיליון דולרים בלבד. אם הערעור לא יתקבל ואמבר תיאלץ לשלם את הסכום במלואו, ההשלכות על מצבה הכלכלי יהיו הרסניות.

העובדה שהיא הפכה לאישה השנואה ביותר בארצות הברית לא עושה עמה חסד. אם בעבר היא הייתה יכולה למכור ריאיון או תמונות בלעדיות במיליוני דולרים, סביר להניח שהתענוג נלקח ממנה כעת ואיש לא ירצה לשמוע את דבריה.

וואלה! סלבס עדיין מנהלת חוב של שמונה שקלים למכולת השכונתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully