וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק קורטני: הכוכבים שהרימו חתונה מטורפת מעבר לים

עודכן לאחרונה: 26.5.2022 / 16:48

כאשר חשבון הבנק מלא עד אפס מקום והאירוע המשמעותי נמצא מעבר לפינה, השמיים הם הגבול. אז מי התחתנו בטירה באירלנד, כמה עלה הכתר של ויקטוריה בקהאם ולמה קים קרדשיאן יכולה להתנשא על אחותה? וואלה! סלבס ירוקה מקנאה

קורטני קרדשיאן טראוויס בארקר חתונה/אינסטגרם

כבר עברו חמש דקות שלמות מאז המט גאלה ולבנות משפחת קרדשיאן נגמרו החומרים לאינסטגרם. אך טבעי שהשלב הבא הוא לארוז את כל המשפחה ולטוס לאיטליה, לחתונה של קורטני קרדשיאן וטראוויס בארקר.

מה היה לנו בחתונה? ובכן, נתחיל בדולצ'ה וגאבאנה, שנתנו חסות לאירוע עם מצעד תלבושות שירדו מהמסלולים ונחתו על בנות המשפחה, חליפות וינטג' ושולחנות מעוצבים שנראים כמו סט צילום לקטלוג. בין לבין היו אורחים מפורסמים ושמלות מיני חצופות לכלה.

האינטרנט משתולל, העולם מקנא, ולנו בא להגיד רק דבר אחד: קורטני היא לא הראשונה שעשתה "דסטיניישן וודינג" מהאגדות, אז בואו ניזכר בכמה מהאירועים השווים ביותר.

היו הראשונים לזהות: קים קרדשיאן וקניה ווסט

: קים קרדשיאן. באדיבות ערוץ E!, צילום מסך
: קים קרדשיאן/צילום מסך, באדיבות ערוץ E!

עם כל הכבוד לקורטני, אין לנו ספק שאם תשאלו את קים מאחורי דלתיים סגורות (או מול המצלמה של סדרת הריאליטי), היא תגלגל עיניים ותזכיר לכולם שהיא עשתה את זה קודם ושלהתחתן באיטליה זה הכי 2014.

קים וקניה ווסט התחתנו בטוסקנה באירוע שנמשך כמעט שבוע. הם גם עבדו על האורחים שלהם, כשהזמינו אותם לפריז ואז הטיסו אותם בהפתעה לאיטליה, רגע אחרי שקים הספיקה לחגוג מסיבת רווקות מפוארת בעיר האורות. הנישואים של השניים אולי כבר נגמרו, אבל התמונות מהחתונה כמו האפשרות להתנשא על אחותה אלו חוויות שישארו איתה לנצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כמה קלאס: ג'ורג' ואמל קלוני

ג'ורג' קלוני, אמל אלמודין. מגזין פיפל, סריקה
ג'ורג' קלוני, אמל אלמודין/סריקה, מגזין פיפל

היום הוא האיש שגורם לנו לרצות כוס קפה, אבל עד שהוא פגש את אמל, ג'ורג' קלוני היה רווק מושבע שיצא עם כוכבות הוליוודיות ואפילו הביא פעם לטקס האוסקר מלצרית שפגש בבר. כשקלוני ואמל החליטו להתחתן, הם הראו לכולם מה זה סטייל אמיתי.

האירוע התקיים בונציה, כלל תג מחיר של 4.6 מיליון דולר (שאת חלקו הגדול, על פי דיווחים שונים, התעקש לשלם אביה של אמל) ונתן לעולם את ההזדמנות לראות את מאט דיימון, אמילי בלאנט, בונו ואנה ווינטור משתנעים על סירות ומחייכים למצלמות. האירוע כולו ארך כמה ימים וכלל מסיבת רווקים פרועה לג'ורג' ובעיקר מבחר של לוקים מדהימים מצידה של הכלה.

חוצי יבשות: ניק ג'ונאס ופריאנקה צ'ופרה

כשאחד מבני הזוג מגיעה ממדינה אחרת, זה הגיוני לחשוב על חתונה שתתקיים במדינת המוצא שלו. פריאנקה צ'ופרה היא לא עוד שחקנית הוליוודית ממוצא הודי, היא דוגמנית וזמרת שהתפרסמה עוד בהודו, זכתה בתחרות מיס עולם, ורק אז החליטה לנסות את מזלה בהוליווד.

החתונה של צ'ופרה וניק ג'ונאס היתה ללא ספק אחד האירועים הגדולים והצבעוניים של שנת 2018. היא התקיימה בג'ודפור, הודו, כללה פריאנקה אחת שהגיעה רכובה על פיל, ארבעה אירועים נפרדים ומושקעים ובעיקר גרמה לכולנו להבין שיש הודו אחרת לגמרי מזו שאנחנו חושבים עליה כאופציה לטיול אחרי צבא.

מבצע חשאי: סופי טרנר וג'ו ג'ונאס

נראה שלא רק קורטני אוהבת לקחת השראה מאחותה, כי כשאחיו הקטן של ניק, ג'ו ג'ונאס התחתן עם סופי טרנר, גם הוא לא נשאר בארה"ב. השניים התחתנו בדרום צרפת, ובניגוד לחתונות האחרות ברשימה, אלו בגדול רוב הפרטים שקיבלה התקשורת.

שנתיים אחרי האירוע המסתורי, ביום הנישואים השני שלהם, סופי החליטה לתת לכולנו הצצה לאירוע עם קרוסלת תמונות שהעלתה באינסטגרם יחד עם הכיתוב "אני מתכוונת... פאק איט, עברו שנתיים". רק אז באחת נחשפנו לאירוע המדהים, עם וילה קסומה, בריכה ענקית, עוגה עצומה בלבן וזהב ושמלות בלתי נשכחות מבית לואי ויטון.

בני מלוכה: ויקטוריה ודיוויד בקהאם

אי שם ב-1998, כשכולנו שרנו שירים של הספייס גירלז והדרך היחידה להעביר תמונות לתקשורת היתה מעל דפי העיתונים, ויקטוריה ודיוויד בקהאם התחתנו באירלנד. אתם אולי מגרדים את הראש ותוהים מה מיוחד באירלנד. ובכן, הלוקיישנים.

השניים נישאו בטירה והצליחו להרים אירוע שכולו אגדה קסומה ומפוארת. על פי הדיווחים, ויקטוריה בילתה 14 חודשים בהפקה האירוע יחד עם מארגן החתונות שלה, ותג המחיר היה כמיליון פאונד שבוזבזו על כתר משובץ יהלומים שהוערך ב-30,000 פאונד (בשבילה) וצלב עצום ומשובץ יהלומים (בשבילו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully