וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדל ג'נר מנסה לחתוך מלפפון זה הדבר הכי מצחיק וטרגי שתראו בחיים שלכם

15.5.2022 / 23:55

היא הדוגמנית הבינלאומית המרוויחה ביותר בעולם על פי מגזין "פורבס", אבל מתברר שלחתוך מלפפון היא לא יודעת. קנדל ג'נר הביכה את עצמה למוות כשניסתה לחתוך מלפפון בפרק של "משפחת קרדשיאן" והפכה לבדיחה ברשת. וואלה! סלבס אוהבת מלפפונים

ככה קנדל גנ'ר חותכת מלפפון/Hulu’s “The Kardashians”

צופי "משפחת קרדשיאן" יעידו שקנדל ג'נר לא מרבה להופיע בסדרת הדוקו-ריאליטי הארוכה בתבל של המשפחה, אך אם היא כבר מופיעה - סביר להניח שאלו יהיו רגעים בלתי נשכחים. היא סיפקה לנו אחד כזה, אולי מהטובים ביותר שנראו בסדרה, כשניסתה לעשות פעולה כה פשוטה כמו לחתוך מלפפון ונאלצה לקרוא לשף המשפחתי כדי שיעזור לה במשימה "המורכבת". הניסיון מעורר הרחמים של קנדל לחתוך מלפפון הפך לויראלי עם רבים שכינו את הרגע הזה כ"דבר הכי טרגי" שראו בחייהם. השמועות שהפכה לבדיחה ברשת הגיעו לאוזניה של הדוגמנית - והיא בחרה להגיב בדרך מפתיעה.

בפרק של "הקרדשיאנס" ששודר בחמישי האחרון ברשת Hulu נראית הדוגמנית בת ה-26 קופצת לביקור באחוזה של אמה קריס ג'נר שבקלבסס, לוס אנג'לס. כשקנדל מחליטה להכין לעצמה משהו קטן לאכול, קריס מציעה שתקרא לשף המשפחתי שיכין לה משהו - אך היא התעקשה שהיא יכולה להכין בעצמה, הרי מה הג'נר צריכה בשביל להרגיע את התיאבון? כמה קרקרים ומלפפון. היא ניגשה לעבודה, שלפה מלפפון מהמקרר וניגשה לחתוך אותו כמו ילדה גדולה שיודעת להכין לעצמה אוכל.

מהר מאוד מתברר לצופים - ואולי לא במפתיע - שקנדל ג'נר מעולם לא חתכה לעצמה ירקות. היא ניגשה למלפפון כאילו מדובר במשהו שלא ראתה מעולם וניסתה לקצוץ אותו בטכניקת חיתוך שגויה ולא הגיונית בעליל. זה היה כל כך מביך שאפילו אמה הביטה בה במבט של "מה לעזאזל את עושה?!". מהר מאוד קנדל מודה שעבורה זו משימה לא פשוטה לחתוך פרוסות דקות של מלפפון ואומרת: "אני די מפחדת". "למלפפונים אין זרעים?" קנדל תוהה בקול וקוברת אותנו סופית, לפני שהיא מסתכלת למצלמה ואומרת: "אני באמת לא חותכת טוב אז אל תעשו עליי זום אין". כמובן שהיה שם זום אין, כי אסור לנו לפספס קטע כזה. קריס הבינה שהמסכנה במצב מסכן חיים אז היא קראה לשף, בעוד קנדל מתעקשת: "אני אעשה את זה, אמא, אני בסדר". ממי תוותרי. אין לך דרך להציל את עצמך.

"הדרך בה קנדל ג'נר חתכה את המלפפון הזה תרדוף אותי"

"קנדל ג'נר מנסה לחתוך פאקינג מלפפון זה הדבר הכי טרגי שראיתי בחיי"

כישורי הקולינריה המביכים של קנדל עשו את דרכם לטוויטר, שם כצפוי לעגו לה - הפעם די בצדק. "בכל פעם שאתם קצת מפחיתים בערככם, צפו בקנדל ג'נר חותכת מלפפון", כתב אחד ואחר הוסיף: "לצפות בקנדל ג'נר מנסה לחתוך מלפפון היה מחריד, אבל זה לא מפתיע שאין לה כישורי חיים". הנה עוד כמה מהציוצים המאוד קורעים על קנדל - ובסופם התגובה שלה.

קנדל ג'נר מנסה לקצוץ מלפפון זה הדבר הכי אבסורדי שראיתי בחיי, אני לא מאמינה"

"הסרטון של קנדל ג'נר חותכת מלפפון יחיה בזיכרונותיי לנצח"

"קנדל לא יודעת איך לחתוך מלפפון ב'קרדשיאנס' וקריס צועקת 'שף' כדי שיבוא לעזור לה רק מניח את כל העושר שלהם בפרספקטיבה"

"קנדל חותכת מלפפון בפרק האחרון של 'הקרדשיאנס' הוא ליטרלי 'תגיד לי שאתה עשיר בלי להגיד לי שאתה עשיר'

"זה אמור להיות קטע חמוד/מצחיק אבל זה קרינג'י שהם היו כל כך פריבילגים כל חייהם שהם אפילו לא יודעים איך לחתוך פרי/ירק כמו שצריך"

ואז הגיעה התגובה של קנדל

אז איך אתם חושבים שקנדל תגיב לרגע הטראומתי הזה? תנסה להצטדק? תאשים את הוריה בחינוך הכושל? אולי את המלפפון? אז זהו, שקנדל אכן צפתה בקטע הויראלי המביך שלה שפורסם בטוויטר לצד הטקסט: "קנדל ג'נר מנסה לחתוך פאקינג מלפפון זה הדבר הכי טרגי שראיתי בחיי". היא צייצה אותו בעצמה והוסיפה בהסכמה: "טרגי!". אולי הדרך הכי נכונה לצאת מפדיחה היא להודות בה. לפחות את זה עשית נכון.

קנדל ג'נר בתגובה:

וואלה! סלבס מזדהה. עד היום היא לא מצליחה לחתוך ממערכת יחסים רעילה שהיא נמצאת בה עם עגבניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully