וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנית גרינברג: "ברק ואני עברנו לגור יחד אחרי שמונה ימים"

עודכן לאחרונה: 10.5.2022 / 16:24

אושיית הרשת והחזאית של המדינה הצטלמה לראשונה בחייה לקמפיין הלבשה תחתונה, וסיפרה על מערכת היחסים עם בעלה הטרי, הצעת הנישואים המהירה וההסתה של בלה חדיד נגד מדינת ישראל. וואלה! סלבס שגרירה

דנית גרינברג/יח"צ, אור גפן

בתחילת החודש שעבר דנית גרינברג התחתנה עם ברק חקמט באירוע נוצץ ושמח במיוחד. בני הזוג, שהתארסו חודשים ספורים לאחר שהכירו, הבינו שהם נועדו להיות יחד מאוד מהר ולדבריה של גרינברג, לא מדובר בקלישאה. "הוא הציע לי אחרי חצי שנה ואמר שאם לא היה חושש ממה שאחרים יגידו, היה מציע כבר אחרי חודש".

גרינברג הגיעה הבוקר (ג') לסט צילומים לקמפיין חדש ולוהט במיוחד למותג ההלבשה התחתונה והפיג'מות Sloggi. זו הפעם הראשונה בה היא מצטלמת בהלבשה תחתונה, אבל דנית סיפרה שהיא מרגישה נוח בביקיני, ואין הרבה הבדל בין השניים.

דנית גרינברג. אור גפן,
ערב טוב לך/אור גפן
דנית גרינברג. אור גפן,
את מושלמת/אור גפן

את ירח הדבר שלהם, דנית וברק העבירו בתאילנד. למרות ששהתה בחופשה מפנקת, גרינברג לא הצליחה להתעלם מהתכנים שבלה חדיד העלתה לחשבון האינסטגרם שלה. "הם לא מבינים מה שקורה פה. מותר להם להביע את דעתם, אבל אני לא חושבת שאפשר להפיץ פייק ניוז ושנאה כזו, במיוחד לא כשיש מליוני עוקבים ששומעים ורואים. עדיף להיצמד לעובדות בטוב, ולא בצורה מתסיסה".

אז מתי היא תרצה להביא לעולם ילדים והאם יש סיכוי שתשלח סט לנז'רי מפנק לבלה? צפו בראיון המלא בראש הכתבה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully