וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלה חדיד: "הכיבוש הורג נשים וילדים על בסיס קבוע"

עודכן לאחרונה: 18.4.2022 / 12:26

הדוגמנית העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטונים שצולמו בהר הבית ויצאה נגד צה"ל והממשלה במספר פוסטים זועמים: "תינוקות וילדים צריכים להירצח על ידי מערכת ממשלתית?". וואלה! סלבס בלוק

זה לא סוד שהדוגמנית בלה חדיד לא נמנית על אוהבי ישראל, ומשתמשת בחשבון האינסטגרם שלה כדי להפיץ הסתה ואמיתות מעוותות למיליוני העוקבים שלה. אמש (א') הדוגמנית העלתה סרטונים מהר הבית, וכתבה נגד ההתנהלות של המדינה וצה"ל.

"אני מפצירה בכם לצפות בסרטונים האלה. בין אם זה גבר מבוגר שחונק ילד בן 12 או אם לשישה ילדים שבוחרת מכוחות צבא שיורים בה. ילד ואביו שעוברים טרור בלי סיבה ממשית. אני רוצה שמישהו יסביר לי אם מישהו מהאנשים האלה עשה משהו כדי לעבור תקיפה כזאת. אם אתם מנסים לחשוב על תירוץ - אתם הבעיה.

אתם יכולים להמשיך ולנסות להשתיק אותי, כפי שעיתונאים ואינסטגרם מנסים לעשות. אני אמשיך לשקף מה קורה בפלסטין ואראה איך צה"ל והממשלה הישראלית ממשיכים לתקוף פלסטינים תמימים בלי שום סיבה, חוץ מהיותם פלסטינים. זו הפרה של זכויות אדם. אלה לא שחקנים, אלה חיילי צה"ל ואם אתם רוצים שאני אפסיק לדבר, הם יצטרכו להפסיק להרוג".

בפוסט נוסף שהעלתה, חדיד החמירה את הטון. "כמה פעמים גבר צעיר עם רובים, אפוד וכוח יבעט בגבר זקן כדי להרגיש חזק יותר? כמה תינוקות וילדים יירצחו על ידי מערכת ממשלתית עד שמישהו יתעורר?

אני לא ארשה שיקראו לנו טרוריסטים, כפי שמכנים אותי מילדות רק כי אני חלק מהעם הפלסטיני. הכיבוש הורג נשים, ילדים וגברים על בסיס קבוע. אם אתם מסוגלים להביט בזה ולחשוב שלפלסטינים מגיע להיות מושפלים, לעבור התעללות ולמות מידיו של צבא הכיבוש שמופעל על ידי הממשלה, אתם נמצאים בחלק הלא נכון של ההיסטוריה".

לסיום, הסבירה חדיד שדעותיה לא מגיעות ממקום של אנטישמיות. "זה לא קשור לדת או לכך שאני שונאת מישהו אחר. עבורי, מדובר באנשים שיש להם זכות לחיות. עבור ממשלת ישראל, מדובר בעניין גיאו-פוליטי. מי מרוויח ממלחמה ואלימות? התשובה אף פעם לא תהיה אזרחים".

וואלה! סלבס משתמשת בחשבון האינסטגרם שלה כדי לעשות שת"פים עבור פחמימות, אבל זו רק היא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully