וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת גועשת: האם אמבר הרד הסניפה קוקאין בבית המשפט?

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 13:30

האקסית של ג'וני דפ עלתה להעיד כחלק מתביעה שהגיש נגדה, וסרטון בו היא מצמידה ממחטה לאפה ומוחה אותו בצורה מוזרה עוררה את חשדם של הגולשים. וואלה! סלבס תחת שבועה

ג'וני דפ ואמבר הרד מגיעים לבית המשפט בלונדון, 20 ביולי 2020. רויטרס
הסאגה נמשכת. ג'וני דפ ואמבר הרד/רויטרס

המשפט המסעיר שמתנהל בין ג'וני דפ לגרושתו, אמבר הרד, ממשיך לעורר הדים בעולם. אחרי העדות המטלטלת של השחקן, שחשפה מערכת יחסים רעילה שכללה הרבה סמים, אלכוהול ואלימות, הגיע תורה של אמבר לעלות על דוכן העדים.

הרד סיפרה שהם התאהבו בשנת 2011 לאחר שעבדו על סרט משותף, וסיפרה על התקרית האלימה הראשונה. "הוא הסביר לי ששינה את אחד הקעקועים שלו, שנשא את שמה של ווינונה ריידר. צחקתי, כי חשבתי שהוא מתבדח, והוא סטר לי. בהיתי בו וחיכיתי שגם הוא יתחיל לצחוק, אבל הוא סטר לי בשנית".

עוד סיפרה כי כשהוא פיכח, דפ הוא אדם רגיש ועדין שלא יפגע בזבוב. כשהוא משתמש בסמים ואלכוהול, הוא מתמלא זעם ומתחיל להתנהג בצורה אלימה. "אחרי ריבים הוא נהג להעלם וחזר נקי ומתנצל. היחסים שלנו היו חוזרים להיות טובים, עד הפעם הבאה".

למרות שעדותה של הרד הייתה קשה לפרקים וכללה תיאורים אלימים במיוחד, נראה שבזירה הציבורית דפ כבר ניצח. לצד עשרות אלפי תמונות וסרטונים שמצדדים בו, ישנם לא פחות פוסטים שלועגים לגרושתו. לאחר העדות, התפרסם סרטון בו היא מצמידה ממחטה לאפה. צופים בסרטון מוכנים להישבע שהיא לא קינחה אותו, אלא השתמשה בקוקאין בבית המשפט.

חשבון טוויטר שנוסד כדי להשחיר את הרד השווה חלק מעדותה לסרט "הכשרון של מר ריפלי", וטען שהיא העתיקה את מילותיה מהתסריט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

כאשר נשאלה על עדותו של דפ, סיפרה הרד שסבלה מאוד במהלכה. "אני מתקשה למצוא את המילים כדי לתאר את הכאב שזה עורר בי. זו הייתה חוויה נוראית עבורי, לשבת כאן ולחיות את הכל מחדש במשך כמה שבועות".

וואלה! סלבס יודעת שחשוב לדעת עם מי להתחתן, אבל יותר חשוב לדעת ממי להתגרש. ככה היא בוחרת בני זוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully