וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל רנד נגד צופית גרנט: "אמת דיברתי, מקווה שהצדק יצא לאור"

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 20:02

רנד, אשתו של המוזיקאי שולי רנד שקיבל היתר לשאת לאישה גם את צופית גרנט, הגיעה לבית המשפט לאחר שהוצא נגדה צו הבאה לדיון במסגרת תביעה שהוגשה נגדה. וואלה! סלבס אובג'קשן

מיכל רנד/ניר פקין

מיכל רנד, אשתו של המוזיקאי שולי רנד, הגיעה היום (ב') לבית משפט השלום בהרצליה לאחר שהוצא נגדה צו הבאה לדיון.

הצו הוצא לאחר שרנד הפסידה בתביעה שהוגשה נגדה על ידי צופית גרנט, שנישאה לשולי בחודש נובמבר האחרון. כזכור, המוזיקאי קיבל היתר רבני מיוחד לשאת את גרנט, כך שלמעשה הוא נשוי לשתי נשים. לפני כשנה, פסק בית המשפט חצי מיליון שקלים לטובת צופית, שהגיעה תביעת דיבה נגד מיכל לאחר שזו פרסמה שורה ארוכה של הכפשות ברשתות החברתיות.

מיכל רנד. ניר פקין
מיכל רנד בכניסה לבית המשפט/ניר פקין

טרם כניסתה לדיון, אמרה מיכל: "פסק הדין הזה ניתן בהיעדר הגנה. אני מקווה שהשופט יהיה פתוח והדיון יהיה הוגן. אמת דיברתי וזו זכות הציבור לדעת שאמנים שמניפים דגל של מוסר, הורידו אותו לרבע התורן".

שולי ומיכל היו נשואים והביאו לעולם שמונה ילדים משותפים. לאחר שנפרדו, סירבה מיכל לתת לבעלה גט לאחר שלא הסכימה על גובה הפיצויים שנפסקו לטובתה. לאחר שאסף חתימות מ-100 רבנים, רנד קיבל היתר מיוחד לשאת את גרנט לאישה. מאז שסיפור האהבה של השניים יצא לאור, מיכל כותבת ללא הרף על מערכת היחסים שלהם ועל ההזנה ההורית, לכאורה, של שולי נגד ילדיהם המשותפים.

מטעם עורכי הדין בן ואדם קרפל המייצגים את צופית גרנט נמסר: "בית-המשפט חייב את מיכל רנד לשלם לצופית למעלה מחצי מיליון ש"ח בזיקה לפרסומי לשון הרע חסרי כל בסיס. מיכל גם חויבה להסיר את כל הפרסומים. מיכל יוצגה בערכאה הראשונה בידי משרד פישר בכר, ובערכאת הערעור בידי עוה"ד רונה פריימן. שני משרדי עורכי-הדין התפטרו מייצוג. את שני חלקי פסק-הדין החלוט מיכל רנד מבזה ומסרבת לקיים. כך קבע בית-המשפט. היום התקיים דיון בבקשה לאכוף את פסק-הדין, ובנוכחות מיכל רנד בית-המשפט קבע: אם היא לא תתיישר ותסיר את הפרסומים עד מחר בשעה 16:00, יופעל כנגדה צו מאסר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully