וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה קרה: ג'ניפר לופז ובן אפלק מאורסים!

עודכן לאחרונה: 9.4.2022 / 11:51

בני הזוג, שביטלו את החתונה שלהם לפני קצת פחות מ-20 שנה, מאורסים בשנית אחרי שנה של זוגיות דביקה ויציבה. וואלה! סלבס בלינג

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
הפתעה! ג'ניפר לופז ובן אפלק/GettyImages

לפני שנה בדיוק החלו לדלוף תמונות פפראצי של ג'ניפר לופז ובן אפלק, שחזרו להיות ביחד אחרי נתק ממושך. השניים, שניהלו מערכת יחסים ואף ביטלו חתונה ברגע האחרון לפני קצת פחות משני עשורים, מאורסים בשנים.

לופז פרסמה את ההודעה המשמחת באתר הרשמי שלה, ופרסמה טיזה קצרצר בטוויטר שלה. עם זאת, אתרים מעבר לים דיווחו כי אנשי יחסי הציבור של השניים אישרו את הדברים ותמונות של הטבעת החלו לצוץ כמו פטריות אחרי הגשם.

בני הזוג התחילו לצאת בשנת 2002, אחרי שהכירו על סט של סרט משותף. הם היו הראשונים שזכו לכינוי משלם, "בניפר", והפכו לפאוור קאפל של ממש. הם התארסו כשנה לאחר מכן, אולם בשנת 2004 הם נפרדו, ארבעה ימים בלבד לפני האירוע המדובר. למרות שלאורך השנים הם נישאו לבני זוג אחרים, אתרי רכילות ובלוגים שונים טענו שהם שמרו על קשר ואף נפגשו מספר פעמים בסתר.

לפני שנה, כאמור, בני הזוג חידשו את הקשר ביניהם ותמונות פפראצי לוהטות שלהם החלו לצוף. בין היתר, השניים בילו בחופשה מפנקת על יאכטה ושחזרו את הסצנה מהקליפ Jenny from the block.

וואלה! סלבס יודעת שאהבה אינה עולה דבר, אבל טבעת עצומה בהחלט לא תזיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully