וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאוץ': אייל גולן עקץ את דניאל גרינברג בסטורי

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 11:42

בני הזוג, שהתגרשו לפני מספר חודשים, החליפו עקיצות ברשתות החברתיות לאחר שגרינברג טסה לחופשת סקי וילדיהם המשותפים נשארו עם בני משפחה. וואלה! סלבס כביסה מלוכלכת

אייל גולן דניאל גרינברג ברית/ניר פקין

סוף השבוע האחרון היה חם מאוד, ואנחנו לא מדברים על מזג האוויר אלא על העקיצות שאייל גולן ודניאל גרינברג החליפו בסטורי. גרינברג בילתה בימים האחרונים בחופשת סקי והעלתה סטורי רגע לפני שובה לארץ.

"אני כרגע במנוחת הלוחמת. מודה שכל הטירוף הזה חדש לי, געגועים מטורפים לילדים שלי אבל תמיד זוכרת את עצמי. אימא מאושרת - ילדים מאושרים. לשאלתכן - הילדים עם ההורים המושלמים שלי שנותנים לי שקט נפשי וביטחון לפרוח ולהגשים את עצמי ולהנות בכל רגע נתון.

מחר חוזרת הביתה באורות של שמחה ואנרגיות להמשיך להיות האימא שאני אוהבת עבור ילדיי. רון ומיאל, אתם כל העולם שלי".

דניאל גרינברג סטורי. אינסטגרם, צילום מסך
מנוחת הלוחמת/צילום מסך, אינסטגרם

מי שפחות התחבר לסטורי (ולנסיעה של גרינברג) היה גולן עצמו, שהחליט לעקוץץ את גרושתו ואם ילדיו והעלה תמונה משלו. "תודה לך אחותי האהובה על העזרה על הילדים ובמיוחד על העזרה עם רון, שלקחת אותו אליך למשך כל השבוע כשאימא שלהם הייתה בסקי". אאוץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אייל גולן סטורי. אינסטגרם, צילום מסך
גם זה קרה/צילום מסך, אינסטגרם

בני הזוג הודיעו שהם מתגרשים בחודש דצמבר האחרון והניסיון לשמור על חזית אחידה החזיקו מעמד חודשים ספורים, עד שגרינברג העניקה ריאיון חושפני וסיפרה על החיים לצד הכוכב.

"עברתי המון התקפי חרדה, המון דיכאונות - להתעורר בלילה כשהראש שלך מריץ סרטים, ואת מתחילה להזיע ויש לך דופק מאוד גבוה, והכול סביבך שחור. אם היו אומרים לי מההתחלה 'את הולכת להתחתן ולהתגרש', זה הדבר האחרון שהייתי רוצה בשביל הילדים שלי. בחרתי דווקא לבוא ממקום של 'אולי כן יש לי את היכולת לשנות? אולי אני כן יכולה לתקן?".

וואלה! סלבס יודעת שחשוב לבחור חתן, אבל לבחור גרוש זה חשוב לא פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully